Sorry dat ik niet eerder heb geschreven, ik had mijn pagina niet geopend vanwege tijdgebrek. Kijk maar, als je de spoel bovenop de verdelerkap hebt en de ontstekingsmodule ook, dan is het een verdeler met een hoge energie. Deze verdelers behoorden namelijk tot de eerste die meer dan 45.000 volt op de secundaire spoel produceerden, waardoor er een intensere en effectievere vonk in de cilinders ontstond. Vervang eerst de secundaire spoel, dat wil zeggen de vierkante spoel. Controleer bij het verwijderen of de kap niet kapot is. Als je scheuren ziet, vervang deze dan. Maak de verbindingen tussen de spoel en de voeding goed schoon, ook de aarde. Zorg dat alles schoon en goed geïnstalleerd is om stroomlekken te voorkomen. Vergeet niet om siliconenvet onder de module aan te brengen, tussen de basis en de module zelf. Ik hoop dat je condensator niet is kortgesloten. Het is een vierkante condensator die zich naast de module bevindt. Verwijder deze en test deze. Als dat niet het geval is, werkt hij niet meer.