Zoek MDM

Bulletin

VITZ 1SZ MOTORWARMING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25424 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: VITZ 1SZ MOTOR WARM-UP
Hallo vriend, alle viertaktmotoren werken volgens hetzelfde principe en als alles goed werkt, kunnen ze oververhit raken tijdens het draaien. Ik raad je aan om een ​​stroboscoop te gebruiken en de ontstekingstijdstip te controleren. Als het te laat is, probeer dan oververhitting. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25560 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal.
Ik zal het je vertellen: mijn auto heeft GEEN THERMOSTAAT. Een andere monteur vertelde me dat de radiator koud was en de motor warm, wat betekent dat er geen water circuleerde en dat hij daarom heet werd. Ik heb de radiator opnieuw laten schoonmaken en toen was de temperatuur gelijkmatiger, wat betekent dat er niet veel verschil was tussen de motor en de radiator. Ik heb het systeem ontlucht.
Het blijft maar opwarmen!!!!!!! Zo erg zelfs dat het begint te koken!
Ik zet de auto uit, wacht tot hij is afgekoeld, vul water bij, enz. en als ik hem wil starten, duurt het lang. Het is alsof de auto op de carburateur draait en er geen benzine is. Het duurt lang om te starten en dan verliest de auto vermogen.
Dit speelt al sinds afgelopen vrijdag. Vandaag heb ik wel 9 keer geprobeerd hem te starten en hij slaat nauwelijks aan. Vandaag alleen al spoot hij water uit de uitlaat! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!!!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25561 door handmatig-mechanisch
Kameraad Maurysio, heb je ergens een waterlek? Een slang, radiator, waterpomp, verwarmingsslangen, pakkingen, kameraad, thermostaatwaterinlaat of motorafdichtingen, radiatordop. Proost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25562 door handmatig-mechanisch
:lachen: Maurysio, wat heb je in de auto gedaan? Als je hem stilzet, kijk dan onder de auto en kijk of er water druppelt. Doe het, kameraad.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25564 door handmatig-mechanisch
Hallo, je hebt de afstelling niet getest. Als het warm en laat is, start de motor natuurlijk niet goed. Als er water uit de uitlaatpijp komt, kan het condenseren of is de pakking van het uitlaatdeksel kapot door de hoge temperatuur. Ik wil benadrukken dat het water de motor niet koelt, maar de temperatuur absorbeert die het verhoogt. Voeg nooit koud water toe als de motor heet is, want dan gaat hij kapot.