- Bedankt ontvangen: 2
Handleidingen voor mechanica
Alles over mechanica en technologienieuws.
Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.
Hoi, mijn correctie was helemaal niet bedoeld als argument. Ik denk dat Mauro een beetje gevoelig was, maar dat geeft niet. Ik dacht niet dat het hem zou storen om hem te vertellen dat hij onjuiste informatie gaf. Ik weet waar ik het over heb, en ik wilde alleen voorkomen dat de gebruiker die om hulp vroeg het probleem nog verder zou verergeren door onjuiste procedures. En jij, als moderator, weet dat bij injectiesystemen of andere computergestuurde elektronische regelsystemen, als er iets verkeerd wordt afgehandeld, dit nog meer schade kan veroorzaken. Je moet hier voorzichtig mee zijn. Dank je wel.kikemec schreef: Ik denk dat Mauro het herprogrammeren van het gasklephuis bedoelt door het contact aan en uit te zetten. Misschien bedoelt hij dat wel met "handmatig", zonder een scanner te gebruiken. Hoe dan ook, ga niet in discussie en probeer open te staan voor nieuwe manieren van werken. Sommige werken en andere niet, maar daar zijn we voor: om te bepalen wat goed is en wat fout. Succes en groeten.