- Bedankt ontvangen: 4
Handleidingen voor mechanica
Alles over mechanica en technologienieuws.

09-08-2022 Hits: 5622 Computergebruik
Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.
Hallo, mijn correctie was absoluut niet bedoeld als een betwisting. Ik denk dat Mauro een beetje gevoelig was, maar dat is prima. Ik dacht niet dat het hem zou storen om hem te vertellen dat hij onjuiste informatie gaf. Ik weet waar ik het over heb en ik wilde alleen voorkomen dat de gebruiker die om hulp vroeg, het probleem verder zou verergeren door onjuiste procedures. En u, als moderator, weet dat bij injectiesystemen of andere computergestuurde elektronische besturingssystemen onjuiste handelingen nog meer schade kunnen veroorzaken. U moet hier voorzichtig mee omgaan. Dank u wel.kikemec schreef: Ik denk dat Mauro bedoelt dat je het gasklephuis opnieuw programmeert door het contact aan en uit te zetten. Misschien bedoelt hij dat met "handmatig", zonder een scanner te gebruiken. Hoe dan ook, laten we niet in discussie gaan en proberen open te staan voor nieuwe manieren om dingen te doen. Sommige werken wel en sommige niet, maar daar zijn we hier voor: om te bepalen wat goed en wat fout is. Veel succes en groeten