Zoek MDM

Bulletin

Startprobleem van de Daewoo Lanos 1.4

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24686 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Startprobleem Daewoo Lanos 1.4
Hoi vriend, het is logisch dat de snelheidssensor niet werkt. Je moet hem grondig controleren. Bij de Lanos is het heel normaal dat de sensor kapot gaat, maar houd er rekening mee dat het ook vaak voorkomt dat het tandwiel van de snelheidsmeter kapot gaat, omdat dat van plastic is. Het is dus belangrijk om eerst het tandwiel te controleren voordat je een nieuwe sensor koopt. Het tandwiel is het onderdeel waar de sensor in vastgeschroefd zit. Of je moet de foutcodes uitlezen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25239 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Startprobleem Daewoo Lanos 1.4
Oké, ik zal jullie vertellen hoe het met mijn auto gaat.
Ik heb hem naar de officiële Daewoo-dealer gebracht en na een paar dagen belden ze me op om te zeggen dat ze hem hadden uitgelezen en dat er een storing in de startonderbreker was geconstateerd. Ik heb ze gevraagd om het te repareren en een paar dagen later zeiden ze dat ze de startonderbreker hadden geïnstalleerd. De auto startte ongeveer twintig minuten, maar viel toen weer uit. Nu zeggen ze dat de ECU defect is, dat die vervangen moet worden en dat het onderdeel alleen al meer dan 900 euro kost.
Ze vroegen of ik een gebruikte kon vinden en of ze die dan voor me konden installeren.
Ik ben echt in de war, want ik weet niet wat ik moet doen. Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren over de beste aanpak, want ik denk dat de reparatie meer dan 1500 euro gaat kosten.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie advies en jullie bezorgdheid over mijn probleem.
Groeten... jomadu

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25283 door handmatig-mechanisch
Als je er een van een autosloperij kunt halen, kunnen ze hem daar voor je programmeren. Of je kunt het adres vragen van iemand die de startonderbreker kan verwijderen, zodat het nooit meer gebeurt.