Zoek MDM

Bulletin

NISSAN SENTRA 2000 MOTORPROBLEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24287 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorprobleem Nissan Sentra 2000
Hallo, ik zeg je, ik heb de auto naar de garage gebracht, ze hebben hem gecontroleerd met de scantool en alles was in orde. Het probleem zit hem in de bougies, voor zover ik weet, aangezien mijn auto ze nog steeds af-fabriek heeft, heb ik ze nooit vervangen. Twee zijn kapot, één zit vast en de andere is doorgebrand. Ze zullen hem twee dagen in de garage hebben om hem te repareren, en het zal erg duur zijn. n,,

Sils

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24292 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorprobleem Nissan Sentra 2000
Twee dagen om de bougie te vervangen, mmmmm vreemd, het duurt hooguit een half uurtje.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24300 door handmatig-mechanisch
Hallo, bedankt voor je opmerkingen,

nou, wat er is gebeurd is dat er twee bougies kapot gingen toen ik ze eruit haalde en de draad bleef erin zitten, een ervan zit vast en de andere kwam er zonder problemen uit, dus de monteur vertelde me dat hij alles uit elkaar moest halen om het deel dat erin bleef te kunnen verwijderen, ik zag ze en ze waren kapot, maar ik weet niet of hij me er dom uit wil laten zien, hahaha, hoewel ik dat niet wil,

sls

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24301 door handmatig-mechanisch
Als dat niet zo was en het begon te trillen nadat de riem was vervangen, was het waarschijnlijk dat het niet goed gesynchroniseerd was en dat een klep krom was, daarom is het duur, wees heel voorzichtig mijn vriend, misschien is het bougie-gedoe gewoon een hoax, aangezien ze in 5 minuten worden vervangen, en het verwijderen van een gebroken bougie is geen hogere wiskunde, wees heel voorzichtig