Zoek MDM

Bulletin

Nissan foutcodes P1610 en P16FF

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35031 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan foutcodes P1610 en P16FF
Hallo, mijn vriend... Allereerst moet je aangeven over welke unit je het hebt: bouwjaar, model en motor, zodat ik je de specifieke informatie kan geven.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35175 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan foutcodes P1610 en P16FF

Jesus_06 schreef: Hallo, mijn vriend... Allereerst moet je aangeven over welke unit je het hebt, het jaar, model en de motor, zodat ik je de specifieke informatie kan geven.

Met vriendelijke groet.

Hallo vriend, sorry voor de vertraging, ik heb het een beetje druk gehad... Hoe dan ook, het voertuig in kwestie is een Nissan Xtrail uit 2007, 2.5-motor. Nog iets: als je een schema hebt met elke ECU-pin, zou dat erg handig zijn.

Alvast hartelijk dank!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35221 door handmatig-mechanisch
Ik voeg de informatie over de XTrail NATS bij. Neem contact met mij op als u vragen hebt over de hier genoemde pinnen. Controleer of ze fysiek overeenkomen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden - 13 jaar en 2 maanden geleden #35222 door handmatig-mechanisch
Ik voeg de informatie over de XTrail NATS bij. Neem contact met mij op als u vragen hebt over de hier genoemde pinnen. Controleer of ze fysiek overeenkomen.
Laatst bewerkt: 13 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35223 door handmatig-mechanisch