Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 306 SW Break 2001 kilometerteller????

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23806 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 306 SW Break 2001 kilometerteller????
Sorry, ik heb de handleiding niet, maar ik moest vorig jaar met kerst de lamp vervangen. Het is eenvoudig, en als je het stuur laat zakken, hoef je het niet te demonteren. Verwijder de stuurwielbehuizing, de schroeven van het dashboard en trek het eruit. Je zult zien hoe makkelijk het is. De handleiding die je hebt, is prima, want afgezien van de airbag is alles hetzelfde.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23807 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 306 SW Break 2001 kilometerteller????
Controleer de zekeringen of gebruik een multimeter om de continuïteit van de displaylamp te controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23808 door handmatig-mechanisch
Nogmaals hartelijk dank. Het is erg belangrijk voor mij om de kilometerstand en het verbruik bij te houden en ik heb echt geluk gehad dat ik hem semi-nieuw heb gekocht, met origineel en gecontroleerd dealeronderhoud. Momenteel staat er 19.060 km op de teller en deze stationwagen is volledig uitgerust, op het schuifdak na. Ik ga er echt goed voor zorgen en alleen vervangen wat nodig is vanwege de leeftijd en niet vanwege de kilometers. Bovendien ga ik hem niet veel gebruiken, alleen in het weekend met het gezin. We nemen contact met u op. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23810 door handmatig-mechanisch
Bedankt Wichopit, ik ga het bekijken en bedankt allemaal voor het fijne weekend.