Zoek MDM

Bulletin

Krukaspoeliepen Honda Accord 99, F18B motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23609 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Krukaspoeliepen Honda Accord 99, F18B motor
Ik heb gezien dat Honda-motoren naar links sturen, of heb ik het mis?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23616 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Krukaspoeliepen Honda Accord 99, F18B motor
Het is duidelijk dat er hier een probleem is. Het land waar de auto vandaan komt, zou moeten vermelden waar de auto vandaan komt, want hier in El Salvador draaien alle Honda's naar links en de krukasbout is een gewone bout, geen linkse draad. Als die jonge Chileen hier zou komen werken, zou hij er goed aan doen om aan een Honda te sleutelen. Laat ons weten hoe die van jou draait en hoe de schroefdraad van de bout is, want dat vind ik heel vreemd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23624 door handmatig-mechanisch
Ik ben een Chileen en bij de Honda's die ik heb gerepareerd (Civic, Accord, HRV en CVR) draait de motor naar links en komt de bout aan de linkerkant los, zoals bij alle bouten. Is dat normaal?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23625 door handmatig-mechanisch
Daarom is het aanhaalmoment van de bouten bij golven erg belangrijk, aangezien deze heel gemakkelijk los kunnen raken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23634 door handmatig-mechanisch
Vrienden, ik wil iedereen bedanken die op mijn onderwerp heeft gereageerd... en ik kan jullie vertellen dat ik verbaasd ben. Toen ik studeerde, leerden ze me dat alle motoren met de klok mee draaien. En ik kan jullie vertellen dat ik daar niet eens aan twijfelde, maar toen ik mijn auto ging bekijken, was ik verbaasd omdat hij tegen de klok in draait! De motor is aan de andere kant geplaatst, aangezien dit een voertuig is dat rechtstreeks uit Japan is teruggekeerd (daar is gebruikt) en dat ze via de vrijhandelszone (Iquique) in Chili zijn aangekomen. En omdat ze in dit land links rijden, is het stuur dat uit Japan komt, aan de rechterkant veranderd... de distributie zit dus vóór het stuur (stuur) aan de linkerkant en de distributie (zoals ik al eerder zei) draait naar voren of naar links... met deze informatie denk ik dat jullie me kunnen helpen... bedankt allemaal... groeten!