Zoek MDM

Bulletin

DAIHATSU CUORE ONSTABIEL INSTALLATIE

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23526 door handmatig-mechanisch
ONSTABIELE STATIONAIRE STANDAARD VAN DE DAIHATSU CUORE Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO IEDEREEN. MIJN PROBLEEM IS HET VOLGENDE.
IK HEB EEN ONDERHOUDSWERKING UITGEVOERD, met het schoonmaken van de injectoren en het gasklephuis, AAN EEN DAIHATSU CUORE UIT 1997.
IK HEB OOK DE DISTRIBUTIERIEM EN SPANNER
VERVANGEN EN TOEN IK HEM STARTTE, STARTTE HIJ GOED, EN TOEN HIJ WAS OPWARMEN, WAS HET STATIONAIR TOERENTAL ZEER INSTABIEL. HET GAAT VAN ONGEVEER 800 TOT 1600 RPM
?
BEDANKT.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23535 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Onstabiel stationair draaien van de DAIHATSU CUORE
Het zou opgelost kunnen worden met een reset van de computer, maar controleer op losse slangen. Misschien is het gewoon de stappenmotor die niet goed is afgesteld.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23543 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Onstabiel stationair draaien van de DAIHATSU CUORE
Bedankt voor je hulp, maar ik heb de vacuümslangen al gecontroleerd en die zijn in orde.

de stappenmotor ook niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23545 door handmatig-mechanisch
Ik heb dit probleem niet met één, maar met meerdere gehad. Het probleem is slijtage aan de inlaatspruitstukklep. Het is heel eenvoudig te controleren: leg een doek onder de klep terwijl de auto stationair draait, en je zult het verschil zien. Dit gebeurde bij jou na het schoonmaken van het gasklephuis. Wat ik doe, is de klep laten maken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23549 door handmatig-mechanisch
Vriend, in ieder geval is het resetten van de computer niet voldoende om alleen de accu los te koppelen; u moet ook het contact openen en sluiten nadat de accu is aangesloten, ongeveer drie of vier keer met tussenpozen van 15 tot 20 seconden.