Zoek MDM

Bulletin

Controlelampje op Chevrolet S10 uit 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23423 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Controlelampje op een Chevrolet S10 uit 1998
Hij verbruikte brandstof sinds het controlelampje ging branden. De monteur vertelde me ook dat het vervangen van de lambdasonde het brandstofverbruik zou verminderen, maar er gebeurde niets.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23426 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Controlelampje op een Chevrolet S10 uit 1998
Ja, met de nieuwe sensor zou er minder stroom verbruikt moeten worden, maar dat gebeurt ook als je de temperatuursensor vervangt. Dat heeft echter niets te maken met het lampje dat ging branden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23428 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen,
vriend.

Je hebt me nog niet laten weten of er cijfers als codes op de scanner verschenen, of dat je vrachtwagen al kapot is. Het zou fijn zijn als je ons dat zou kunnen laten weten. Groeten, Wilbert

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23432 door handmatig-mechanisch
Sorry, ik was er even niet...
Nou, de monteur gaf me geen alfanumerieke code, alleen de "TCM". Ik weet niet of de scanner oud, geavanceerd of minder geavanceerd is, maar op basis van je opmerkingen zie ik dat de storing in de transmissie zit en niet in de sensor waar de monteur me oorspronkelijk over vertelde.
Ik heb nog steeds het probleem.
Het zou echt mooi zijn als iemand de software voor de Chevrolet S10 uit 1998 had, zodat ik de foutcode volledig kan identificeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23466 door handmatig-mechanisch
Als er een controlelampje brandt, dan is er een code, wat is die?