Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Matrix

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30231 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Hyundai Matrix
Hallo
, mijn naam is Enrique. Ik heb hetzelfde probleem als jij met mijn Hyundai Matrix 1.5 CDRi. Ik wilde graag weten of je het probleem hebt opgelost en of je me wat tips kunt geven. In mijn geval zijn de injectoren, het dieselfilter, de gloeibougies, de startmotor, de dieselinjectiepomp en de accu vervangen, met de enorme kosten van constant vervangende onderdelen, maar het probleem blijft bestaan. 's Ochtends, na een nacht geparkeerd te hebben gestaan, start hij niet. Hij maakt een raar geluid en dat kan minutenlang aanhouden. Als je hem minder dan 3 meter duwt, start hij wel. Overdag is er geen probleem; hij start dan min of meer zonder problemen.
Als het zo doorgaat, moet ik de hele motor vervangen.
Bedankt voor je hulp,
Enrique

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30267 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Hyundai Matrix
Hallo allemaal, voor zover ik kan zien, lijkt het erop dat er een luchtlek is en dat de auto 's ochtends moeilijk start. Als het een elektrisch probleem was, zou er een foutmelding op het dashboard verschijnen. Kike01, het is bijna beter om de auto te vervangen. Plaats een stuk doorzichtige slang op de dieselinlaat naar de pomp en controleer de volgende dag of er lucht door de slang stroomt of dat er alleen diesel doorheen komt. Op die manier kun je het probleem vaststellen. Groeten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.