Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Matrix

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30231 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Matrix
Hallo
, mijn naam is Enrique. Ik heb hetzelfde probleem als jij met de HIUNDAY MATRIX 1.5CDRi. Ik wilde weten of je het probleem hebt kunnen oplossen en of je me kunt adviseren. In mijn geval hebben ze injectoren, dieselfilter, gloeibougies, startmotor, dieselinjectiepomp en accu vervangen. Dat bracht enorme kosten met zich mee, maar het probleem blijft hetzelfde: 's Ochtends na een nacht stilstaan start hij niet, hij maakt een 'runrunrunrunrun'-geluid, en je kunt minutenlang zonder starten zitten. Als je hem minder dan 3 meter naar voren duwt, start hij wel, maar overdag is er geen probleem, hij start min of meer goed.
In dit geval zou ik de hele motor moeten vervangen.
Bedankt voor je hulp,
Enrique.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30267 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Matrix
Hallo collega's, naar het schijnt zou het een luchtinlaat kunnen zijn, en 's ochtends start hij moeilijk. Als hij elektrisch was, zou er een foutmelding op het dashboard verschijnen. Kike01, het is bijna beter om de auto te vervangen. Plaats een stuk transparante slang op de dieselinlaat naar de pomp en controleer de volgende dag of de slang lucht doorlaat of dat er alleen diesel doorheen stroomt. Zo kun je een diagnose stellen. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.