Zoek MDM

Bulletin

Vertrek in de ochtend PEUGEOT PARNERT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22991 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 's Ochtends vertrekken met een Peugeot Partner
Aaah!!! Nou ja, hehehe, de manier van spreken of benoemen van dingen verschilt van land tot land. Ik ben bijvoorbeeld Mexicaans en hier zeggen we een lekke band, een lekke band of een band is lek. En in andere landen, hehehe, een lekke band, is het net alsof iemand, laten we zeggen, intieme dingen doet met een band. Trouwens, het zou geen slecht idee zijn om een vlaggetje of zoiets te plaatsen waar de gebruikersnaam verschijnt, zodat je iemand uit een specifiek land makkelijker kunt identificeren en dus precies weet waar ze het over hebben. Trouwens, groeten aan alle Zuid-Amerikanen. Ik wil heel graag Chili, Argentinië (Cordoba) en Venezuela bezoeken. Volgens wat ik weet wonen daar hele mooie meisjes...!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23005 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 's Ochtends vertrekken met een Peugeot Partner
Hahahaha, dat is waar, maat, maar dat is geen probleem, dat gebeurt altijd, daarom zou het wat uitgebreider uitgelegd moeten worden om conflicten te voorkomen. Groeten en knuffels.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.