Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij het opwarmen van de Astra uit 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22906 door handmatig-mechanisch
Hulp bij het opwarmen van de Astra uit 2002. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal op het forum, ik heb hulp nodig met mijn Astra 1.8 model uit 2002. Het probleem is dat ik hem onlangs heb gekocht, maar de ventilatoren zijn defect. Hij wordt oververhit en ik weet niet waarom ze niet aanslaan. Ik heb de thermostaat al verwijderd en de radiator ontlucht. Ik hoef alleen te weten of de temperatuurvoeler goed is. Ik weet niet hoe ik die moet controleren en hoeveel er zijn. Ik weet alleen dat er een lampje boven op de motor zit. Het vreemdste is dat de ventilatoren wel werkten en aansloegen bij een temperatuur van 27 graden Celsius, wat ongeveer halverwege is. Maar omdat de bladen van de airco beschadigd waren, heb ik ze vervangen. Daarna werkten de ventilatoren niet meer. Ik weet niet wat ik moet doen. Help me alsjeblieft. :droog:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22918 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met Astra 2002 warming-up
Controleer eerst of er geen losse draden zijn, zowel boven als onder. Controleer of de draad van de temperatuurlamp nog los zit. In het ergste geval moet je een relais installeren en deze onafhankelijk maken van de elektrische ventilator.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22921 door handmatig-mechanisch
Als de lamp aangesloten was, zag de hele kabelboom er prima uit. Ik heb de thermostaat al vervangen en de radiator schoongemaakt, maar ik weet niet wat ik verder nog moet doen. Ik weet ook niet waar de zekeringkast zit. Ik heb onder het stuur gekeken, in het dashboardkastje, maar ik zie hem nergens. Als je me dat zou kunnen vertellen, zou ik dat op prijs stellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22932 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst de onderkant van de torpedo op een zwarte afdekking, verwijder deze en de zekeringen zouden daar moeten zitten. Als ze daar niet zitten, kijk dan in de motor om te zien of ze daar zitten. Als je ze niet kunt vinden of wilt testen of ze werken, doe dan twee dingen. Sluit eerst de elektroden rechtstreeks aan op de accu met twee kabels. Als ze werken, koppel dan de lamp los en raak met een kabel de twee pinnen aan om het circuit te sluiten. Als ze wel starten, is het probleem de lamp. Zo niet, laat het ons weten en we helpen je verder. Het is niets bijzonders. Je kunt het repareren, maak je geen zorgen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22936 door handmatig-mechanisch
Geef ons meer informatie over uw zaak, dan helpen wij u graag verder.