Zoek MDM

Bulletin

Nissan motorringspeling, chassiscabine, 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22858 door handmatig-mechanisch
Nissan chassiscabine 2001 motorringspeling Geplaatst door manual-mecanica
:( Ik vraag om advies, motor met 19 duizendsten slijtage, ze meten dat het bij 0,30 duizendsten afsnijdt, ik heb geen geld voor die investering, overmatige rookontwikkeling, ik heb de kop al gerepareerd.
Kan ik hem gewoon afstellen? Is de krukas goed? Welke maat nieuwe zuigerveren moet ik plaatsen? Heb ik een andere zuigermaat nodig? Ik ben nog maar een beginner, bedankt. Het is een Nissan chassis-cabine pick-uptruck, model 2000, van mijn zus. Ze heeft er niet goed op gelet toen ze hem kocht en de motor kwam met overmatige rookontwikkeling uit de uitlaat.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22868 door handmatig-mechanisch
Hallo, als je niet het geld hebt om dit probleem op te lossen, raad ik je aan om op maat gemaakte ringen te kopen en deze af te vijlen tot de openingsmaat, die 0,15 tot 0,20 is. Dit is echter een tijdelijke oplossing. Het beste is om de cilinder te corrigeren, de zuiger en de ringen te vervangen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22879 door handmatig-mechanisch
Ik heb een vraag: zouden de ringen .020" zijn met dezelfde zuigers als die erbij geleverd werden? Bedankt voor je hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22880 door handmatig-mechanisch
Welke maat hebben de zuigers? Ik neem aan dat ze standaard zijn? Ik denk niet dat je maat 20 moet gebruiken als je dezelfde zuigers gebruikt. Het meest logisch zou zijn om standaardzuigers te gebruiken - standaardveren; .020" zuigers - .020" veren. Maar laat ik het mijn monteurleraar vragen, dan geef ik je de informatie om te zien wat hij zegt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22920 door handmatig-mechanisch
Bedankt Pineda, dat klopt, hij is in de standaarduitvoering en de gelijkrichter gaf aan dat hij 0,019 inch slijtage heeft. Laten we eens kijken of hij je de gegevens over de ringspeling kan geven, of wat ik kan doen om te voorkomen dat ik zoveel geld uitgeef. DANK U WEL