Zoek MDM

Bulletin

motortemperatuur

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21461 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: motortemperatuur
Hallo allemaal, ik kan jullie vertellen dat ik vandaag (29-04-2011) het hele koelsysteem chemisch heb gereinigd, dat wil zeggen met twee chemicaliën: één om te ontkalken en na 15 minuten de chemische stof te verwijderen en te spoelen met de andere, die de vorige neutraliseert. Daarna heb ik het systeem leeggemaakt, gespoeld en de koelvloeistof erin gedaan. Ik realiseerde me ook dat de thermostaat vastzat, want voor deze procedure moet je de thermostaat verwijderen. Ik heb het onder verschillende omstandigheden getest en tot nu toe werkt het prima.
Bedankt allemaal voor jullie interesse en steun. Met vriendelijke groet, Enrique Tapia,

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22020 door handmatig-mechanisch
Vraag: Kunt u mij de namen geven van de vloeistoffen die u gebruikt? Ik heb een soortgelijk probleem en kan er geen oplossing voor vinden. Hartelijk dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22131 door handmatig-mechanisch
Groeten aan iedereen, als ik ze woensdag hier post

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22134 door handmatig-mechanisch
HEB JE JE PROBLEEM AL OPGELOST? HEB JE DE PROCEDURE GEVOLGD DIE JE VRIENDEN JE EERDER HEBBEN AANBEVOLEN? EN GROETEN AAN ALLEN VAN RICARDO VERENZUELA
UIT VENEZUELA

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 dagen geleden #24314 door handmatig-mechanisch
Collega's, ik heb een soortgelijk probleem. Mijn auto is een Hyundai Elantra uit 2000 en heeft iets soortgelijks. Hij wordt heel erg oververhit. Het lijkt erop dat de slangen elk moment kunnen knappen. De plastic radiateurtrommel is gebarsten. Ik heb hem gerepareerd. Hij is van aluminium gemaakt. Ze hebben de cilinderkoppakking vervangen en de cilinderkop gecorrigeerd. Die heb ik gisteren gekregen en nu zie ik nog steeds dezelfde druk in de kleppendeksels. Ik weet niet wat ik moet doen. De ventilatoren werken blijkbaar goed. Als ze de aangegeven temperatuur bereiken, slaan ze aan. Ze hebben de thermostaat verwijderd, want die zat vast. De auto rijdt zonder thermostaat. Heeft iemand een oplossing voor iemand die dit ook heeft meegemaakt?