Zoek MDM

Bulletin

Renault Megane 1.9 dti sleutel werkt niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20828 door handmatig-mechanisch
Renault Megane 1.9 dti sleutel werkt niet Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag, ik weet blijkbaar niet helemaal zeker waarom mijn sleutel, zelfs met nieuwe batterijen, plotseling niet meer door de auto wordt herkend, en ik ben ten einde raad. Ik heb twee sleutels, en beide zijn gedecodeerd omdat de auto ze nooit herkent. Natuurlijk slaat de stroomonderbreker door en start de auto niet. Ik zou het op prijs stellen als u me kunt helpen. Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20830 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane 1.9 dti sleutel werkt niet
Hallo vriend, kan ik je helpen? Vertel eens, heb je de 4-cijferige codes die op een Renault-kaart staan?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20832 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane 1.9 dti sleutel werkt niet
Ik zou het op prijs stellen als je me zou kunnen helpen. Wat ik heb is natuurlijk het kader waar de vier cijfers vandaan moeten komen. Hier is mijn e-mailadres:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20847 door handmatig-mechanisch
Probeer de accu ongeveer 5 minuten los te koppelen en het contact aan te zetten om te zien wat er gebeurt. Soms loopt de computer vast. Op die manier ontgrendelt hij, soms werkt hij wel. Anders scan je hem en klaar.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20850 door handmatig-mechanisch
Hallo

, druk ongeveer 15 seconden op de deuropenerknop. Zo niet, dan moet je een andere afstandsbediening kopen, want die activeert de startonderbreker. De sleutel heeft geen chip zoals andere merken.