Zoek MDM

Bulletin

De sleutel van de Renault Megane 1.9 DTI werkt niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #20828 door handmatig-mechanisch
Sleutel van Renault Megane 1.9 dti werkt niet. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag, ik heb een probleem: mijn autosleutel wordt, ondanks nieuwe batterijen, plotseling niet meer herkend. Ik heb twee sleutels, maar die zijn allebei niet geprogrammeerd omdat de auto ze helemaal niet herkent. Uiteraard wordt de startonderbreker geactiveerd en start de auto niet. Ik zou het zeer op prijs stellen als u me zou kunnen helpen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #20830 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Renault Megane 1.9 dti sleutel werkt niet
Hallo vriend, ik kan je helpen. Heb je de 4-cijferige codes die op een Renault-kaart staan?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #20832 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Renault Megane 1.9 dti sleutel werkt niet
Ik zou uw hulp zeer op prijs stellen. Ik heb uiteraard het chassisnummer (VIN), waar de vier cijfers vandaan zouden moeten komen. Hier is mijn e-mailadres:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #20847 door handmatig-mechanisch
Probeer de accu ongeveer 5 minuten los te koppelen en zet daarna het contact aan om te zien wat er gebeurt. Soms loopt de computer vast; dit ontgrendelt hem, en soms werkt het wel. Zo niet, laat hem dan uitlezen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #20850 door handmatig-mechanisch
Hallo,

houd de ontgrendelingsknop van de deur ongeveer 15 seconden ingedrukt. Als dat niet werkt, moet u een nieuwe afstandsbediening kopen, want die activeert de startonderbreker. De sleutel heeft geen chip zoals bij andere merken.