Zoek MDM

Bulletin

mislukking in focus 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19794 door handmatig-mechanisch
Focusstoring in 2001 Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een Focus LX uit 2001. Het probleem is dat hij na een tijdje draaien vermogen verliest, hij schokt en slaat af. Vroeger deed hij dat vaker, maar ik heb de bobine vervangen en het is iets beter geworden. Nu verliest hij alleen nog maar vermogen en soms geeft hij de controle weer. Als ik hem scan, lijkt het erop dat bank 1 te rijk is. Meestal gebeurt dat alleen overdag, het is alsof hij warm wordt. Ik hoop dat je me kunt helpen. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19801 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Focusstoring 2001
Ik heb een specifieke foutcode nodig en, als uw scanner die weergeeft, een stilstaand beeld van de gegevens, zodat ik u kan helpen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19875 door handmatig-mechanisch
Kunt u de gegevens uitbreiden? Als het systeem faalt, produceert het zwarte rook en veroorzaakt het een explosie. Heeft u de druk van de brandstofpomp al gecontroleerd? Heeft u al gecontroleerd op
valse contacten in de bedrading van de bobine? Als er een
defect aan een individuele bougie wordt opgemerkt (dit wordt gedetecteerd in de uitlaat als een ploppend geluid),
kortom, het is moeilijk om een diagnose te stellen met zo weinig gegevens.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19876 door handmatig-mechanisch
De laatste storing was vermogensverlies bij accelereren. Het vinkje op de scanner ging weer branden en gaf P0303 aan: slechte verbranding, cilinder 3, P0172: systeem te rijk (bank 1), en dat is wat er altijd verschijnt. Ik heb de bougies, kabels en pomp vervangen, maar niets. Ik hoop dat deze informatie nuttiger is. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden - 14 jaar en 7 maanden geleden #19880 door handmatig-mechanisch
Hallo, wat betreft de distributieriem, is die onlangs vervangen? Was hij verkeerd uitgelijnd? Een beetje achtergelopen? Hoe is het met de koelvloeistoftemperatuursensor? Als die defect is, geeft hij misschien niet de werkelijke temperatuur door wanneer de motor opwarmt, waardoor er een timingprobleem ontstaat. Ik vertel je dit omdat ik zie dat het probleem zich voordoet wanneer de motor opwarmt. Laat het ons weten als er iets is.:)
Laatst bewerkt: 14 jaar 7 maanden geleden door .