Zoek MDM

Bulletin

hoog verbruik

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19286 door handmatig-mechanisch
hoog verbruik Gepubliceerd door manual-mecanica
Hoi! Ik ben naar verschillende garages geweest en ze hebben de brandstofpompen van de Landa vervangen. De katalysator was verstopt door het verbruik. We hebben die ook vervangen, maar de auto had nog steeds dezelfde symptomen. Later hebben we de injectoren vervangen, ze hebben de flowmeter in de BMW gecontroleerd en de ECU-parameters afgesteld. De flowmeter is perfect. De compressie van de motor is ook 10,5, alle cilinders gaven aan dat ze ook in orde zijn.
Ik ben ten einde raad, want de monteurs willen zich niet met mijn auto bemoeien, omdat ze zeggen dat ze veel onderdelen gaan vervangen zonder te weten of het gerepareerd zal worden...
Wat zou het kunnen zijn? Als de auto stilstaat, geeft de boordcomputer de gemiddelde waarde weer en zet deze op nul. Als de auto stilstaat, gaat hij vanzelf uit, het verbruik begint geleidelijk te stijgen, het verbruik op het scherm wanneer ik gas geef, gaat continu omlaag...
Kunt u mij alstublieft helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19301 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp Re: hoog verbruik
Het klinkt alsof de ECU of een van de sensoren een foutief signaal afgeeft en benzine door een leiding pompt.

Is de motortemperatuur in orde?

Hebben ze nog iets anders aan de auto gedaan dan wat je hebt genoemd?

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19314 door handmatig-mechanisch