Zoek MDM

Bulletin

IK KRIJG GEEN STROOM NAAR HET BRANDSTOFPOMPRELAIS

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17535 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK KRIJG GEEN STROOM NAAR HET BRANDSTOFPOMPRELAIS
DE DYNAMO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo jongens...... vanwege het model van je auto is het de dynamo.... de spanningsregelaar daarvan stuurt het signaal naar de ECU en daarom kom je niet op het punt, hoeveel ECU's je ook vervangt - zodra de dynamo stopt met genereren, wordt het signaal dat de brandstofpomp activeert automatisch onderbroken (systeem dat is ontworpen als voorzorgsmaatregel in geval van kantelen, een botsing, doorgesneden gordel(s), enz.) Probeer je de auto te starten zonder de dynamoriem nadat je de cilinderkop hebt vervangen...? Ik hoop dat dat alles is!!!! Groeten maat;)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17547 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK KRIJG GEEN STROOM NAAR HET BRANDSTOFPOMPRELAIS
Geachte heer, het eerste wat u moet controleren, is of er spanning en min op de accu staat. Als u stroom hebt, controleer dan de brandstofpomp. Zo niet, controleer dan de zekeringen en het relais. Deze zou op één pin direct stroom van de accu moeten hebben, de andere met contact. De andere wordt aangestuurd door de computer en is min. De andere is degene die spanning naar de accu stuurt. Controleer alles, inclusief de bedrading. Ik hoop dat dit helpt. Veel succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.