Zoek MDM

Bulletin

Kan iemand mij helpen met een Mustang 5.0L?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17530 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kan iemand mij helpen met een 5.0L Mustang?
Hallo, na een paar dagen bleek dat toen ik de transmissie demonteerde, de schijven van de voorste trommel vastzaten door slijtage in de groeven, de behuizing van de drukpomp volledig was doorgesneden, de frictieschijven van de achteruitversnelling op een ongebruikelijke manier waren versleten en alsof dat nog niet genoeg was, was er ook nog kortsluiting in de solenoïde van de koppelomvormer. Nadat ik deze kleine dingen heb gerepareerd, zal ik het resultaat laten zien. Voor nu bedank ik iedereen die heeft willen helpen. Dit is kameraadschap en nederigheid die de boventoon voert. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17533 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kan iemand mij helpen met een 5.0L Mustang?
Ik ben blij dat je (waarschijnlijk) de oorzaak van het probleem hebt gevonden. We wachten op je verhaal om ons te vertellen hoe dit verhaal afloopt. Groeten uit Chiapas.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17629 door handmatig-mechanisch
Nou, ik stuur groeten en dank aan iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp. Ik kan je vertellen dat ik eindelijk de transmissie heb gemonteerd en hem meteen weer in elkaar heb gezet. De vreugde bij het testen was enorm, want hij werkte perfect, met soepele en gesynchroniseerde schakelingen, perfecte bediening, en de motor was, na alles wat hij deed, perfect. Wat ik heel vreemd vind, is hoe hij bleef draaien met de pompmontage losgekoppeld? Want als je gas gaf en voorbij de start ging, liep de auto bijna normaal. Nou, hiermee lossen we weer een probleem op, en hopelijk dient deze case als ondersteuning voor soortgelijke cases. Bedankt en groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17928 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik hoop dat het probleem met je auto is opgelost. Zo niet, controleer dan de elektrische verbinding van de versnellingspook naar de ECU. Ik hoop dat ik je kan helpen.