Zoek MDM

Bulletin

ontluchten van het hydraulische koppelingssysteem van de Ford Ranger

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28670 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik wil dit bericht graag nieuw leven inblazen... aangezien ik hetzelfde probleem heb met twee Ford F-150's. We hebben de hulpcilinder (kraag) vervangen en het koppelingspedaal zit los. Ik heb al gezocht naar een specifieke manier om het te ontluchten, maar ik kan die niet vinden.
Ik heb er een gevonden, de meest haalbare en eenvoudigste, namelijk de voorste truck omhoog brengen, zodat deze in een hoek van 45° staat, zodat de hoofdcilinder perfect horizontaal staat, en dan het proces, net als de remmen. Ik heb het nog niet gedaan, maar weet iemand hoe je dat in de praktijk moet doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28675 door handmatig-mechanisch
Hé vriend, heb je geprobeerd wat voor mij werkte op mijn Ranger uit 1992? Bij jou werkte het niet. Het lijkt makkelijker dan de truck op te tillen om de cilinder te positioneren. Ik denk dat je de moeilijke weg kiest? Nogmaals, heb je de andere methode geprobeerd?
Proost!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28677 door handmatig-mechanisch
Dat systeem moet worden voorgevuld voordat het wordt geïnstalleerd. Daarom heeft de mofkoppeling die aan de kast is bevestigd twee kleppen, één in de mof en één in de actuator. Het probleem is dat de hoofdcilinder (pomp) gekanteld is, waardoor er een permanente luchtkamer ontstaat. Je zou de pomp moeten verwijderen en met de uitlaat naar boven moeten plaatsen, en hem net als de remmen ontluchten, en hem dan weer terugplaatsen. Ik heb de truck nog nooit gekanteld, maar het zou kunnen werken en het is makkelijker.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28808 door handmatig-mechanisch
Ik heb het antwoord al. Wie is de moderator van dit forum? Het zou een uitstekend idee zijn om een ​​HOW-TO-sectie te creëren, of "doe het zelf". We zouden secties kunnen opnemen over het repareren van belangrijke storingen in elke auto, of over aanpassingen, of acties zoals deze, zoals het ontluchten van Ford-remmen. Persoonlijk wist ik al hoe het moest... ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28821 door handmatig-mechanisch
Er zou een sectie gemaakt kunnen worden, maar dan zouden we iets met meerdere voertuigen moeten doen om het zinvol te maken. Er is echter één feit dat hiermee overeenkomt, namelijk bekende mechanische problemen. Als je wilt, kun je dat hier plaatsen en ik zal het uploaden. Jouw bijdrage wordt gewaardeerd.