Zoek MDM

Bulletin

DRINGENDE HULP KIA SPORTAGE 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15567 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: DRINGENDE HULP KIA SPORTAGE 2000
Het probleem met de tank was heel belangrijk, mijn vriend. Het heeft de neiging om voertuigen te laten verdrinken omdat het een lage of hoge druk genereert die in strijd is met wat de pomp nodig heeft en het creëert een lage of hoge druk in de tank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15585 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: DRINGENDE HULP KIA SPORTAGE 2000
Ik zal je vertellen over de dag dat ik de bougies ging vervangen en ze bleken onder de bruine aanslag te zitten. Volgens de monteur waren ze al kapot. Ik heb ze vervangen door een nieuwe set iridium bougies. Ik heb er ongeveer € 50 aan uitgegeven, dus laten we eens kijken hoe het gaat.

Ik heb het hoofdrelais van de brandstofpomp laten controleren. Ik besloot dat het het beste was om het 30A-hoofdrelais en de andere 15A-hoofdzekering te vervangen. Het bleek dat de 15A-zekering vol kalk zat en kapot was, maar niet doorgebrand. Helaas was de Kia-dealer vandaag, zaterdag, gesloten. We hebben een nieuwe zekering van 20A gekocht. Ik heb ook een extra zekering van 30A gekocht voor de ABS-zekering, aangezien hier al een 20A-zekering in zat. Ik weet niet of deze vervanging van de zekeringen gevolgen kan hebben. Vertel het me.

Met het hoofdrelais voor de brandstofinspuitpomp. De Kia-distributeur heeft deze momenteel niet, pas over twee weken. De monteur heeft er dus eentje van 30A gekocht, met dezelfde pinconfiguratie als het origineel. Op het relaisgedeelte staat echter FORD. Ik weet niet of dit goed is en of het goed werkt. Moet ik de tests met dit relais uitvoeren? Ik heb de auto gestart en hij werkte goed met dit relais.

Ik zou uw reactie op prijs stellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15586 door handmatig-mechanisch
Ik begrijp het, wat moet ik doen? Ik zeg tegen de monteur dat hij hem moet loskoppelen, maar als ik de scanner aanzet, zie ik geen foutmeldingen met betrekking tot de remklauw?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15587 door handmatig-mechanisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15588 door handmatig-mechanisch
Achterkant van het Ford-relais in mijn Kia. Het werkte prima. Ik startte de auto en hij startte prima, zonder problemen.