Ik zal je vertellen, ik kom net van de monteur, hij heeft de auto de hele dag geprobeerd en het bleek dat hij niet kapot was, ik weet niet waarom deze auto alleen bij mij kapot gaat

Nou ja, hoe dan ook, hij plaatste de scanner op de auto en deze detecteerde het volgende.
1. Eén van de cilinders werkt niet op 100%. Blijkbaar werkt hij op het moment dat de auto begint te rijden op ongeveer 80%, maar als de auto rijdt, bereikt hij 100%. Ik weet niet of dit met het probleem te maken heeft :confused:
2. Nadat de scanner geen verdere storingen meer had gevonden, controleerde ik de brandstofpomp. Die was in orde, maar het brandstoffilter bleek volledig verstopt te zijn. Volgens de monteur draaide hij nog maar op 30% van de capaciteit van het filter. Blijkbaar was het brandstoffilter nooit vervangen; we hebben het over zo'n 10 jaar. (Ik voeg een foto bij.)
3. Ik heb de injectoren gecontroleerd en die waren helemaal vies. Blijkbaar werkte het brandstoffilter niet meer. Daarom heb ik ze zelf schoongemaakt.
4. Hij vermoedde dat het brandstoffilter nooit vervangen was en raadde me aan de bougies te vervangen, aangezien die nooit vervangen konden zijn. Nee, ik ga ze morgen vervangen om te kijken hoe ze ervoor staan. Ik zal foto's plaatsen zodat jullie ze kunnen bekijken en me kunnen vertellen hoe het staat.
Iets wat ik vanaf het begin vergeten ben te vermelden, en ik denk dat het belangrijk is vanwege mijn gebrek aan auto-ervaring. Toen ik de auto kocht, was de remklauw losgekoppeld. Toen ik hem voor onderhoud wegbracht, heb ik de monteur hem weer laten aansluiten. Ik weet niet of dit dit hele probleem heeft veroorzaakt. Ik voeg een foto van dit apparaat bij. (Foto bijgevoegd)
Ik heb de auto al thuisgebracht en onderweg van de werkplaats hiernaartoe heeft hij me niet in de steek gelaten. Ik merkte zelfs een kleine verbetering in de prestaties van de motor. Maar laten we eens kijken. Ik zal een foto van het brandstoffilter voor je maken, zodat je ernaar kunt kijken.
Nou, ik voeg een foto bij van de sensor die ik heb vervangen, de hele motor en de relaiskast. Controleer ze en laat me weten of er iets mis is.