Zoek MDM

Bulletin

Hoe verwijder ik het slot van mijn EA81? Subaru Pickup

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13857 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE MAAK IK HET BLOK LOS VAN MIJN EA81? SUBARU OPHALEN
Ik kom uit Santiago

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13858 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE MAAK IK HET BLOK LOS VAN MIJN EA81? SUBARU OPHALEN
Maar ik overweeg een motor en een versnellingsbak te kopen, maar ik weet niet hoe ik dat met de aandrijfassen moet doen... Ik zal iets moeten verzinnen. Ik studeer machinebouw en autotechniek aan de INACAP in Renca.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23441 door handmatig-mechanisch
Het heeft lang geduurd, maar ik ben je advies niet vergeten. Heel erg bedankt. Ik miste die bouten.

Ik heb eindelijk mijn motortje in elkaar gezet en volledig afgesteld.
Maar na een tijdje sloeg hij weer af. Een zuigerpenklem schoot los en kraste de hele cilinderbus.
Dus moest ik hem er weer uithalen en opnieuw afstellen. Nu ik eraan werk, is hij weer afgesteld en deze week begon hij weer te spinnen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23463 door handmatig-mechanisch
Jjaajajjajj, er is veel tijd verstreken, het lijkt erop dat je de bouten elke dag een slag aandraaide, jajajajja, geen probleem vriend, blijf proberen, zo leer je. Ik ben ook een inacapino uit Serena, veel succes en groeten, vraag maar wat je wilt.