Zoek MDM

Bulletin

Elektrisch probleem met Opel Vectra bouwjaar 92

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 5 maanden geleden #1155 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met een Opel Vectra uit 1992
Oké, bedankt voor de suggesties. Ik heb verschillende punten die in je antwoorden genoemd worden, bekeken. Dit is een zeer zeldzaam geval. Mijn motor is een 2.0 OHC van 130 pk.

Ik weet niet of dit helpt, maar ik merk dat de injectoren van de auto geen puls krijgen. Dus, wat moet ik doen als ik de injectoren start zodat de auto start?

Weet je toevallig nog een andere website waar ik de handleiding kan vinden? Er staat er een op deze pagina, maar die is erg wazig en sommige dingen zijn niet duidelijk.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 5 maanden geleden #1165 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met een Opel Vectra uit 1992
Wat betreft

het probleem met de injectoren, heb je gecontroleerd of ze geaard zijn? Want als ze geaard zijn en de ECU geen openingscommando geeft, is de kans groot dat de ECU een foutcode heeft geregistreerd met het probleem.

Begin met het controleren op foutcodes door te kijken naar de knipperende code van het controlelampje op het dashboard.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 2 maanden geleden #1375 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hallo vrienden, ik ben hier nieuw...
Hallo vrienden, ik moet weten waar ik handleidingen kan downloaden met de foutcodes voor verschillende voertuigen. Ik werk in een automonteurwerkplaats. Ik heb een diploma elektronica, maar ik werk in de elektrische sector. We hebben wat problemen gehad met een aantal voertuigen. Vrienden, alstublieft. Met vriendelijke groet, I_TUT_RA

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 1 maand geleden #1379 door handmatig-mechanisch
Welke auto's? Omdat elke auto verschilt, afhankelijk van het type brandstofinjectie: Bosch, Magnetti Marelli, Lucas IAW... Het beste is om Autodata te downloaden, wat in deze gevallen erg handig is en je ook vertelt hoe je de kabels kunt doorverbinden om toegang te krijgen tot het foutgeheugen van de ECU.

Met vriendelijke groet.