Zoek MDM

Bulletin

Help alstublieft met de VW T5 AXD Transporter-motor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20096 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met de VW T5 AXD Transporter-motor.
Na wat je me verteld hebt, hoef ik alleen nog maar de cilinderkoppakking en de cilinderkop te controleren, maar het meest voor de hand liggende is om het zo te laten en ermee door te rijden zoals het is. Zoals je al zei, startte en liep hij prima. Ik denk dat het het beste is om het zo te laten. Het enige wat je hoeft te doen is regelmatig het water- en oliepeil controleren en kijken wat er gebeurt.
Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21884 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met de VW T5 AXD Transporter-motor.
Kijk naar de cilinderkop en de klepseals. Het zou kunnen dat er olie via die afdichting in de cilinders komt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32808 door handmatig-mechanisch
Ik zie dat het inmiddels een jaar geleden is, dus ik neem aan dat je het probleem al gevonden hebt. Wat veroorzaakte de rook?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #42504 door handmatig-mechanisch
Het probleem zit hem in de zuigers, de zuigerveren, overmatige slijtage en het spatten van gas in het carter. Bedankt aan iedereen die kan helpen. Groeten.