Zoek MDM

Bulletin

Audi A4 1.9 TDI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19985 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Audi A4 1.9 TDI
Hoi Jacob, ik ben terug... Ik heb de gebruiksaanwijzing in mijn hand en er staat Audi A4/S4 Audi A4 Avant/S4 Avant... het probleem dat ik heb is dat de afstelling een stang heeft die in de injectoren gaat... Pompinjector, je moet de injector aandraaien maar ik weet niet hoe hard... Ik heb gelezen en er staat dat je niet verder mag gaan dan een bepaalde positie

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #20011 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Audi A4 1.9 TDI
Hoi Atilas, bedoel je dit type injector?

Omdat deze injectoren normaal gesproken niet worden gemanipuleerd, zonder testbank, worden ze gekalibreerd geleverd vanuit de fabriek en als er een probleem mee is, moet je ze verwijderen en een nieuwe plaatsen en ze zijn erg duur, mijn advies is om ze niet te manipuleren en als je het moet doen, markeer ze dan zodat ze op de juiste plaats komen (voor het vervangen van de cilinderkop, rectificeren, enz.), zoals ik me herinner van een cursus die ik heb gevolgd, worden deze injectoren elektrisch bediend door de regeleenheid met zijn opnemers en sensoren die in de motor zijn geplaatst, de staaf die je noemt beweegt door het magnetische veld dat wordt gegenereerd door de stroom die door interne spoelen gaat en door de druk waarmee ze worden gekalibreerd, wees heel voorzichtig met deze injectoren buiten de cilinderkop, want ze kunnen je hand of wat er ook voor staat doorboren, ze werken op meer dan 2000 bar, groeten.

P.S. Sorry voor de definitie, ik denk dat ik te lang heb doorgepraat...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.