Căutare MDM

Buletin

Ștergătoarele de parbriz de la C3 nu funcționează.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 4 luni #33232 prin manual-mecanic
Salut membrilor forumului!
După cum am menționat în introducere, nu mă pricep prea bine la mecanică; sunt doar un amator.
Îmi împărtășesc întrebarea mea, sperând că mă poate ajuta cineva:

acum 3 ani, ștergătorul de parbriz de la C3 1.4 HDi al meu a încetat să funcționeze în timpul unei furtuni.
Garajul a înlocuit comanda, deoarece aceasta este defecțiunea pe care au identificat-o.
Totul a fost în regulă până ieri, când defecțiunea a reapărut.
Reparația anterioară m-a costat în jur de 300 €, așa că acum, cu această criză, nu mă văd în măsură să plătesc din nou atât de mult. Așadar, plănuiesc să conectez motorul ștergătoarelor direct la baterie și să instalez un comutator în interior pentru a-l activa prin ocolirea comenzii de pe volan.
Ce părere aveți? Este fezabil? Aveți recomandări sau sfaturi?
Cu cele mai bune gânduri!

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 4 luni #33257 prin manual-mecanic
Răspunsul lui Manual-mecanica la subiectul Re: Ștergătorul de parbriz C3 nu funcționează
mmmmm nu poți conecta nimic de la volan direct la baterie din moment ce volanul rotește orice direct înfășoară cablurile și le taie dacă localizezi motorul ștergătorului încearcă să meargă cu curent continuu vezi cum se comportă dacă merge repede sau nu și vezi dacă pui un buton spre cabină dar totul în afară de instalația originală da se poate face uneori ai nevoie de un potențiometru ca să poți regla viteza.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe