Căutare MDM

Buletin

Ștergătoarele de parbriz de la C3-ul meu nu funcționează

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 8 luni #33232 prin manual-mecanic
Salut tuturor!
După cum am menționat în introducere, nu mă pricep prea bine la mecanică; sunt doar un amator.
Am o întrebare și sper că cineva mă poate ajuta:

acum trei ani, ștergătoarele de parbriz de la Citroën C3 1.4 HDI au încetat să funcționeze în timpul unei furtuni.
Garajul a înlocuit comutatorul ștergătoarelor, deoarece aceasta a fost problema pe care au găsit-o.
Totul a fost în regulă până ieri, când problema a reapărut.
Reparația anterioară m-a costat în jur de 300 €, iar acum, cu actuala criză economică, nu-mi mai permit să plătesc atât de mult. Așa că plănuiesc să conectez motorul ștergătoarelor direct la baterie și să instalez un comutator în interiorul mașinii pentru a-l activa prin ocolirea comenzilor de pe volan.
Ce părere aveți? Este fezabil acest lucru? Aveți recomandări sau avertismente?
Mulțumesc!

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 8 luni #33257 prin manual-mecanic
Răspunsul mecanicilor manuali la subiectul Re: Ștergătoarele de parbriz C3 nu funcționează
Hmm, nu poți conecta nimic de la volan direct la baterie pentru că volanul se rotește. Pentru orice direct, răsucește firele și taie-le. Dacă localizezi motorul ștergătorului, încearcă să aplici curent continuu ca să vezi cum se comportă, dacă merge repede sau nu. Apoi poți instala un buton orientat spre cabină, dar toate acestea sunt separate de instalația originală. Acestea fiind spuse, uneori ai nevoie de un potențiometru pentru a regla viteza.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar