Căutare MDM

Buletin

Sportage scoate un sunet de clic sau de pocnet după ce îl oprește

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 7 luni #32971 prin manual-mecanic
Bună ziua, domnilor, vă scriu din Chile să văd dacă mă puteți ajuta cu un zgomot care mă deranjează și cu alte câteva lucruri. În primul rând, când opresc Kia, aud un clic sau un pocnet... Nu știu dacă este vreun plastic care se desprinde. Apoi, după ce se încălzește, de fiecare dată când accelerez, se aude ca și cum ceva se freacă de ceva. Se întâmplă doar când accelerez, iar după câțiva kilometri, merge pe „trei picioare”, cum se spune pe aici, cu un ralanti neuniform. Înainte, cobora doar la 800 și chiar 600 rpm, dar acum am văzut că ajunge uneori până la 1200 rpm. Cred că este vreun senzor, pentru că nu este mereu acolo și uneori se oprește.
Cer ajutor pentru că sunt foarte puțini mecanici aici, majoritatea sunt doar schimbători de piese, iar dacă nu aveți experiență cu vehiculul, este foarte important ca cineva să găsească defectul. Doar

informarea dumneavoastră. Recent mi-am dezvelit radiatorul și am înlocuit centrifuga și lama.

Un Kia Sportage Grand II din 2001.
Sunt foarte recunoscător.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 7 luni #32974 prin manual-mecanic
Răspunsul lui Manual-mecanica la subiectul Re: Sportage scoate un clic sau un pocnet după ce îl oprește
Dragă prietenă
CONFORM SEMNELOR DE DEFECTIUNE PE CARE LE INDICAȚI, ESTE FOARTE POSIBIL CA VEHICULUL DUMNEAVOASTRĂ SĂ AVEA PROBLEME CU CABLURILE BUJIEI.
DEOARECE, AȘA CUM INDICI, TURATAȚIA SUNT SCĂZUTĂ ȘI MARE, ÎN PLUS, DACĂ ÎL ȚINI LA RALANTI MULT TIMP, SE OPRĂȘTE SINGUR.
- DACĂ MOTORUL TREMĂ LA RALANTI, ACEASTA ESTE ADEVĂRATA CAUZĂ A DEFECTULUI DUMNEAVOASTRĂ