Căutare MDM

Buletin

Sunt mecanic Subaru și Mitsubishi

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 4 luni #22780 prin manual-mecanic
Sunt mecanic .
Trebuie să vă spun că, în calitate de mecanic, am știut întotdeauna că după o reglare a motorului, uleiul și filtrul trebuie schimbate după primii 2.000 km pentru a evacua particulele metalice care se produc după uzura metalelor rulmentului principal și a bielei, pe lângă toate deșeurile care s-ar putea produce și genera. Ei bine, știe cineva unde ar putea apărea un raport care să confirme această decizie pentru a mă susține, având în vedere că am un client care nu a făcut acest lucru și a ignorat avertismentul și se teme de daune după reglare, care nu sunt minore? Aș aprecia date sau pagini care m-ar putea sprijini.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 4 luni #22784 prin manual-mecanic
Răspunsul lui Manual-mecanica la subiectul Re: Sunt mecanic Subaru și Mitsubishi
Bună ziua, sunt inginer auto și dețin un service mecanic. În primul rând, nu trebuie să vă protejați dacă aveți un client care și-a pierdut garanția. Ar trebui să specificați lucrarea efectuată și perioada de garanție pe nota de livrare, împreună cu o notă care detaliază schimbul de ulei și filtru. Și nu uitați, clientul nu are întotdeauna dreptate. Trebuie doar să știți să interpretați îndoielile sale, pentru că noi suntem experții.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 4 luni #22785 prin manual-mecanic
Răspunsul lui Manual-mecanica la subiectul Re: Sunt mecanic Subaru și Mitsubishi