Căutare MDM

Buletin

defecțiune la Ford Explorer-ul meu...

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 5 luni #19610 prin manual-mecanic
Ford Explorer-ul meu se defectează... Publicat de manual-mecanica
În primul rând, un salut cordial, în ultima lună am avut o defecțiune la camioneta mea Ford Explorer cu două uși din 2001, motor așa, problema este că scanerul nu detectează defectul, pompa de combustibil a fost schimbată de 3 ori în ateliere diferite, injectoarele au fost curățate de cel puțin două ori în cele trei ateliere pe care le-am vizitat cu un sistem cu ultrasunete! și rezultatele sunt aceleași și mecanicii nu pot găsi o posibilă explicație.. camioneta NU ARE PUTERE și când accelerează se oprește ca și cum s-ar îneca, nu accelerează, am verificat deja posibilitatea ca țeava de eșapament să fi fost înfundată și este în regulă, am verificat complet conductele de combustibil și nu au niciun fel de obstrucție sau ruptură, cu siguranță nu știu ce să fac, nu sunt mecanic dar în ultima vreme sunt aproape absolvent deși nu pot găsi problema și mecanicii experimentați nu au reușit să o rezolve pentru mine.. are cineva vreo idee??. Context: Totul a început după ce rezervorul de benzină s-a umplut cu noroi și apă din cauza unui furtun slăbit. Când se măsoară presiunea combustibilului, presiunea este de 60 de livre.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 5 luni #19613 prin manual-mecanic
Răspunsul lui Manual-mecanica la subiectul Re: defecțiune la Ford Explorer-ul meu...
Începe prin a verifica furtunurile care duc combustibilul la motor, poate sunt înfundate cu noroi.....

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar