Pesquise no MDM

Boletim

Nissan Platina

• Manual-Mecanica
  • Autor do assunto
  • Pensionista fresco
  • Pensionista fresco
Avançar
16 anos 11 meses antes #3919 por Manual-Mecanica
Nissan Platina publicada pela Manual-Mecanica
I know that everyone with a Nissan Platina has too many problems such as I had to buy a Nissan Platina in Mexico is the 2002 model and the truth has had many failures one of many and that no one has been able to solve me or in the agency is the ignition I leave the car resting and in a couple of hours when I want to turn on it, I do not click or turn Sound nothing changes the computer almost everything but yet it does not click on a sound or turn on or anything I can help me I Cansar -se de nesecitar pressionar para gentá -lo na bateria também é bom, é novo as bobinas As bobinas são alteradas com frequência Eu não sei o que passa todas as manhãs que você me empurra para desligá -lo porque o carro está morto, ajude -me ...

Por favor conecte ou crie uma conta para participar da conversa.

• Manual-Mecanica
  • Autor do assunto
  • Pensionista fresco
  • Pensionista fresco
Avançar
16 anos 11 meses antes #3926 por Manual-Mecanica
Resposta Manual-Mecanica no Re: Nissan Platina
Hello: You do not say what city are you in, but I would like to know if they already checked the starter engine, and the postmission of the time band, I suppose that they already changed it, if that band is a vrincado tooth, it works but with failure, it shows because in low this trembling slightly but when accelerating it works apparently well, it can also be failing the position of position of the cranker I include more to think that the starter engine does not have enough speed to Comece, eles devem ter 325rpm ou a banda não é exata.
Estou em Matamoros Tamps. México, e eu me especializo em Nissan. Também tenho contato com workshops de quase toda a república, caso eu possa lhe servir alguma coisa.

• Manual-Mecanica
  • Autor do assunto
  • Pensionista fresco
  • Pensionista fresco
Avançar
16 anos 11 meses antes #3935 por Manual-Mecanica
Try to make a bridge between 58, that is, the cable that comes from the suichera and goes to the start when it is dead uses this cable and make contact between the battery positive and if the start works or say it better if it rotates the starter engine is that it does not arrive enough amperage to exempt the starter automatic then should put an auxiliary relay so that the necessary amount of current arrives so that the necessary amount of current arrives. Start.- Experimente e deixe-me saber saudações alf.

• Manual-Mecanica
  • Autor do assunto
  • Pensionista fresco
  • Pensionista fresco
Avançar
16 anos 11 meses antes #3938 por Manual-Mecanica
:) Olá, novamente, respondendo suas mensagens e agradecendo -as com antecedência por serem tão meio que respondem às minhas dúvidas que sou de Jalisco e sobre a segunda mensagem que o cabo dava para dar o Spark pelo positivo do positivo da bateria que já a tenta e, se funciona, mas é algo irritante para recorrer a este meio, sempre que não prefiro resolvê -lo, continuarei a continuar seus conselhos e não conselhos e não.