Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een probleem met een Astra

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9530 door handmatig-mechanisch
Ik heb een probleem met een Astra Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb net een Astra uit 2006 gekocht met een 2.0 ly-motor. Hij heeft lang stilgestaan, anderhalf jaar, en de accu is verwijderd en is zo gebleven. Nu wil ik hem weer gebruiken, maar hij start wel, maar niet goed en alle dashboardlampjes branden. Verder is alles in orde, nieuwe accu, distributieriem, enz., maar ik vermoed dat de computer gedeprogrammeerd is. Ik hoop dat u me wat ideeën kunt geven over wat er mis is met de auto. Bedankt voor uw aandacht.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9549 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een probleem met een Astra
Hallo, het is mogelijk dat u een probleem hebt met de diesel, een luchtinlaat of de diesel is erg oud, de sleutel wordt meestal niet op die manier gedecodeerd omdat, als u een beetje verstand hebt van mechanica, u zou kunnen zien of er stroom naar de gloeibougies gaat als u het contact aanzet, of als de stopklep opengaat, dat zit in de injectiepomp en het doet pijn om te merken wanneer deze opengaat B) B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9550 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een probleem met een Astra
Sorry, het is benzine, toch? Nou, gooi er verse benzine in en kijk of de bougies stroom krijgen. Sorry voor wat ik eerder zei, ik dacht dat het diesel was. :woohoo: :woohoo:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9560 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik raad u aan om ook de injectoren te controleren als het MPFI is, ze kunnen verstopt zijn met was van de benzine, als dat zo is, reinig ze dan met hoge druk (dit is mij overkomen met een Tsuru III die ook een jaar stil heeft gestaan...veel succes en laat een reactie achter op de resultaten...vergeet niet om de antwoorden te beoordelen...met vriendelijke groet