Goedemiddag, mijn excuses voor de vertraging, maar ik heb het erg druk op mijn werk. Oké, laten we ter zake komen: 1. U wilt twee luidsprekers in elke deur installeren en glasvezelkabels gebruiken. Mijn mening, als ik die mag geven, is dat uw auto voldoende ruimte heeft voor 170 mm luidsprekers in elke deur, en dat u luidsprekers van dit formaat kunt vinden met meer RMS-vermogen dan u nodig heeft. 2. De luidsprekerkabels zijn 2,5 mm zuurstofvrij. Voor de voeding van de versterker heeft u 5 mm zuurstofvrije kabel, een zekeringhouder en zekering nodig, en RCA-kabels voor het geluid. (Uw radio/cd-speler moet minimaal één RCA-uitgang hebben als u alleen een versterker gebruikt; de versterker kan ook op de luidsprekeruitgangen worden aangesloten, maar dit verkleint het risico op beschadiging van de luidsprekers of de versterker.) 3. U kunt de kabels door het midden van de auto leiden; houd er wel rekening mee dat de voedingskabels van de versterker niet in de buurt van de audiokabels mogen komen. 4. Als uw radio/cd-speler een audio-ingang heeft, kunt u de dvd via de autoluidsprekers beluisteren. 5. De kleine luidsprekers zijn tweeters; hiermee hoort u alleen de hoge frequenties van de muziek. Ze werken perfect voor het luisteren naar muziek met effecten. De auto is een Myo. Bedankt. Met vriendelijke groet.