Goedemiddag, sorry voor de vertraging, maar door mijn werk heb ik weinig tijd. Laten we beginnen: 1. Je wilt in elke deur 2 speakers plaatsen en met glasvezel werken. Mijn mening, als ik je die mag geven, is dat je auto ruimte heeft voor 170mm speakers in elke deur en dat je speakers van dit formaat kunt vinden met meer RMS-vermogen dan je wilt. 2. De speakerkabels zijn 2,5mm zuurstofvrij, voor de voeding van de versterker, 5mm zuurstofvrij kabel, een zekeringhouder en zekering, RCA-kabel voor de audio (je radio-cd-speler moet minimaal één RCA-uitgang hebben als je maar één versterker plaatst, de versterker kan ook op de speakeruitgangen worden aangesloten, maar je hebt dan minder risico op doorbranden van de speakers of de versterker) 3. Je kunt de kabels door het midden van de auto leiden, je moet er alleen rekening mee houden dat de stroomkabels voor de versterker niet aan de audiokabels moeten worden bevestigd. 4. Als je radio-cd-speler een audio-ingang heeft, kun je de dvd beluisteren via de speakers van de auto. 5. De kleine speakers zijn tweeters; je hoort er alleen de hoge tonen van de muziek doorheen. Ze zijn geweldig om naar muziek met effecten te luisteren. De auto is van mij. Dank je wel. Met vriendelijke groet.