Zoek MDM

Bulletin

audiobekabeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21818 door handmatig-mechanisch
Audiobekabeling. Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik zou graag wat advies willen over hoe ik een eenvoudige en functionele auto-audio-installatie kan realiseren.
Mijn opstelling zou bestaan ​​uit: 2 speakers in de rechterdeur, 2 speakers in de linkerdeur en 2 speakers in de kofferbak, met een eindversterker. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21822 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: audiobekabeling
Hoi, als je zegt 'twee speakers in één deur', bedoel je dan component speakers, neem ik aan? Wat voor hulp heb je nodig? Vertel me het merk van je auto, of je de speakers nog niet hebt en hoeveel je wilt uitgeven. "Tray del bonnet" is de opbergruimte achterin. Geef me wat meer details over wat je wilt, dan help ik je verder. Groetjes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21860 door handmatig-mechanisch
Ik wil graag twee speakers van 40 watt, dus 80 watt in elke deur. Twee speakers van 80 of 100 watt in de hoedenplank achterin en twee kleine speakers voorin, bovenop het dashboard. Ik weet niet precies wat die kleine speakers doen, maar ze zien er wel gaaf uit.
Wat de versterkers betreft, weet ik niet welke ik moet kiezen.
Kan ik de dvd-speler van de auto via de speakers van de auto gebruiken?
Ik kan geen subwoofer in de kofferbak kwijt; ik heb twee kinderen en ik heb de ruimte nodig.
Ten eerste moet ik voor de voordeur een behuizing maken, deze bekleden met glasvezel en schilderen. Hoe breng ik de glasvezel aan?
Ten tweede heb ik het bedradingsschema en de diameter nodig.
Ten derde wil ik de bedrading door het midden van de auto laten lopen en de versterkers achter de achterbank plaatsen.
Ten vierde, het gaat om een ​​Peugeot 306.
Alvast bedankt.
Trouwens, als de auto van jou is, is hij echt gaaf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #22159 door handmatig-mechanisch

Goedemiddag, mijn excuses voor de vertraging, maar ik heb het erg druk op mijn werk. Oké, laten we ter zake komen: 1. U wilt twee luidsprekers in elke deur installeren en glasvezelkabels gebruiken. Mijn mening, als ik die mag geven, is dat uw auto voldoende ruimte heeft voor 170 mm luidsprekers in elke deur, en dat u luidsprekers van dit formaat kunt vinden met meer RMS-vermogen dan u nodig heeft. 2. De luidsprekerkabels zijn 2,5 mm zuurstofvrij. Voor de voeding van de versterker heeft u 5 mm zuurstofvrije kabel, een zekeringhouder en zekering nodig, en RCA-kabels voor het geluid. (Uw radio/cd-speler moet minimaal één RCA-uitgang hebben als u alleen een versterker gebruikt; de versterker kan ook op de luidsprekeruitgangen worden aangesloten, maar dit verkleint het risico op beschadiging van de luidsprekers of de versterker.) 3. U kunt de kabels door het midden van de auto leiden; houd er wel rekening mee dat de voedingskabels van de versterker niet in de buurt van de audiokabels mogen komen. 4. Als uw radio/cd-speler een audio-ingang heeft, kunt u de dvd via de autoluidsprekers beluisteren. 5. De kleine luidsprekers zijn tweeters; hiermee hoort u alleen de hoge frequenties van de muziek. Ze werken perfect voor het luisteren naar muziek met effecten. De auto is een Myo. Bedankt. Met vriendelijke groet.