Zoek MDM

Bulletin

Xenon-kit

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18372 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Xenon Kit
Graag gedaan, geef je mening nadat je ze hebt samengevoegd. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18385 door handmatig-mechanisch
Nou, naar mijn mening is het installeren van een xenonkit op gewone koplampen duidelijk een fiasco. Je ziet perfect, maar je hindert er anderen mee, en je moet de kit installeren en demonteren om door de APK te komen, en oppassen dat je niet door de Guardia Civil wordt aangehouden omdat je iets hebt wat je niet zou moeten hebben.
Het is geld- en tijdverspilling geweest.
Als ik de nieuwe lampen monteer, zal ik je vertellen hoe tevreden ik ermee ben.
We zouden een tevredenheidsonderzoek of zoiets moeten doen om de verkoop van dit soort kits, die een wondermiddel lijken, maar dat niet zijn, aan banden te leggen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18424 door handmatig-mechanisch
Hoi maat, over het onderzoek: ik vind het geweldig om te doen, maar ik denk niet dat er veel mensen tegen zullen zijn. De meerderheid van de gebruikers van (illegale) xenon maakt het namelijk helemaal niets uit dat ze andere weggebruikers verblinden, dat ze het moeten verwijderen bij de APK of dat de verkeerspolitie hen aanhoudt. De boete ligt rond de 150 euro en om de automatische regeling thuis te installeren kost je tussen de 1500 en 2500 euro. Veel mensen vinden het daarom beter om 150 euro te betalen dan 1500 euro en dat de rest naar de hel gaat. Groeten. :boos: