Zoek MDM

Bulletin

PROBLEMEN MET DE MINI COOPER CABRIOLETKAP

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden #9991 door handmatig-mechanisch
MINI COOPER CABRIOLETKAP PROBLEMEN Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen... Ik heb een Mini Cooper cabriolet. Het verwijderen van de motorkap gebeurt automatisch vanuit de auto en bestaat uit twee stappen. In de eerste stap gaat het dak open alsof het een schuifdak is en in de tweede stap tilt u het helemaal op en bergt u het op, zodat het geheel cabrioletdak wordt. Mijn probleem is dat alleen de eerste stap wordt uitgevoerd en ik het niet geheel cabrioletdak kan maken. Als iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem heeft, zou ik uw hulp zeer op prijs stellen. Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden #10003 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEMEN MET DE MINI COOPER CABRIOLETKAP
Het eerste wat u moet doen, is de bedienings- of aandrijfschakelaar controleren. Misschien werkt het tweede contact niet. Controleer eerst het elektrische gedeelte en laat ons weten wat er aan de hand is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #10484 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEMEN MET DE MINI COOPER CABRIOLETKAP
In principe hebben deze voertuigen problemen met de trekmotoren die in de kofferbak zijn gemonteerd. Dit zijn defecten die bij veel van deze voertuigen zijn voorgekomen. Als deze volledig kapot gaat, moet u ook de geleider en de kabels vervangen. Ik raad u aan om dit zo snel mogelijk te laten controleren en in de tussentijd niet te proberen de motorkap te openen, anders eindigt u net als mijn klant en moet u alles vervangen voor de bescheiden prijs van € 2.400. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42901 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: PROBLEMEN MET DE MINI COOPER CABRIOLETKAP
Hallo, heb je de zekeringen gecontroleerd? Controleer vervolgens de werking en de staat van de hydraulische motor in de linker kofferbak. Controleer of deze niet is doorgebrand of beschadigd. Ik weet niet zeker welke zekering voor de motorkap is. Ik zal die controleren.