Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Getz GLS Zekeringen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden - 16 jaar oud 3 weken geleden #9653 door handmatig-mechanisch
Hyundai Getz GLS Fuses Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste bericht:huh:

. Ik hoop dat ik de juiste plek heb gevonden om mijn vragen te stellen. Kijk... het blijkt dat ik al een zekering in mijn auto heb vervangen, die in de sigarettenaansteker. Nou ja, eigenlijk heeft een klasgenoot hem vervangen. Hij heeft ze er allemaal uitgehaald en één voor één gekeken welke kapot was.

Mijn probleem is nu dat :S

ik een paar dagen geleden het positielicht van de linkerkoplamp heb vervangen omdat een Guardia Civil me dat had opgedragen. Vandaag vertelde een andere Guardia Civil me dat het dimlicht op dezelfde plek kapot is H4- lamp het doet op grootlicht, maar als ik het dimlicht aanzet, doen ze het niet. (Ik heb gekeken naar de functie van de H-4, en het is het dimlicht of dwarslicht en het grootlicht. Corrigeer me als ik het mis heb.)

Ik vermoed dat het door een zekering komt. De kern van de zaak is dat als het door een zekering , ze me wel zullen vertellen welke dat is en waar elke zekering bij hoort nergens de betekenis van elke aanduiding en:woohoo: het is niet zo makkelijk te begrijpen.
Bij voorbaat dank aan iedereen die helpt.
Laatst bewerkt: 16 jaar 3 weken geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden #9656 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Getz GLS Zekeringen
vriend allereerst welkom op het forum, kijk, ik heb een vraag: heb je de h-4 vervangen? Deze lamp heeft zowel dimlicht als grootlicht, maar ze branden apart door omdat er twee gloeidraden in zitten. Als er een probleem is met de verlichting van een voertuig, controleer dan eerst of de lamp in goede staat is. Dat kun je het makkelijkst doen door hem op de werkende kant te zetten en dat is alles. Nadat je hebt uitgesloten dat de lamp in goede staat is en dat er stroom op de connector komt, begin je met het controleren van de zekeringen en dat soort dingen. Maar er zijn geen zekeringen voor slechts één lamp, dat wil zeggen, een dimlicht aan de ene kant en een zekering alleen daarvoor. Over het algemeen regelen de zekeringen het grootlicht en dimlicht aan de zijkant, of het grootlicht aan beide kanten, maar niet slechts één. In het ergste geval kun je de afstandsbediening overhouden, maar zelfs dan is de oplossing simpel: probeer de lamp te vervangen en controleer de stroomsterkte die erop komt. Laat het ons dan weten en we helpen je als je het probleem niet oplost. Ik denk echter dat het iets simpels is als een doorgebrande gloeilamp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 3 weken geleden - 16 jaar oud 3 weken geleden #9664 door handmatig-mechanisch
Bedankt Kikemec, ik heb de lamp vervangen en inderdaad, het bleek dat ik er ook een had met een gebroken gloeidraad..., ik heb hem weer vervangen door een goede en wauw, hij werkt perfect. Bovenste gloeidraad voor dimlicht of kort licht, onderste gloeidraad voor groot licht.
gloeidraden,

nu hoef ik alleen nog maar naar de zekeringen te kijken om te weten waar elke zekering bij hoort. De foto die ik eerder plaatste is van mijn Hyundai, er is geen haast bij, want vanochtend heb ik de status van alle zekeringen gecontroleerd en ze zijn allemaal in orde, maar het is voor het geval er morgen iets kapot gaat.

BEDANKT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 3 weken geleden - 16 jaar oud 3 weken geleden #9665 door handmatig-mechanisch
Laten we eens kijken of dit helpt.

Bewerken: Sorry, ik probeer een bestand bij te voegen, maar ik weet niet hoe.

Groeten.