Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Getz GLS Zekeringen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #9653 door handmatig-mechanisch
Hyundai Getz GLS zekeringen - Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste bericht:huh:

, dus ik hoop dat ik op de juiste plek post. Ik heb al een zekering in mijn auto vervangen, die van de sigarettenaansteker. Nou ja, eigenlijk heeft een klasgenoot hem vervangen, hij heeft ze er allemaal uitgehaald en gecontroleerd om te zien welke kapot was.

Mijn probleem is nu dat :S

ik een paar dagen geleden het parkeerlicht in de linker koplamp heb vervangen omdat een agent van de Guardia Civil me dat had aangeraden, en vandaag vertelde een andere agent van de Guardia Civil me dat het dimlichtlampje op dezelfde plek ook kapot is . Het gekke is dat de H-4 wel werkt op grootlicht, maar niet op dimlicht. (Ik heb de functie van de H-4 lamp opgezocht en die is voor dimlicht en grootlicht. Corrigeer me als ik het mis heb.)

Ik vermoed dat het een zekering is, en het belangrijkste is dat als het een zekering , u me kunt vertellen welke het is en, als u toch bezig bent, kunt uitleggen waar elke zekering voor dient nergens de betekenis van de verschillende aanduidingen en:woohoo: het is niet makkelijk te begrijpen.
Bij voorbaat dank aan iedereen die helpt.
Laatst bewerkt: 16 jaar en 2 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9656 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Hyundai Getz GLS zekeringen
Hallo vriend, allereerst welkom op het forum. Ik heb een vraag: heb je de H-4 lamp vervangen? Deze lamp heeft zowel dim- als grootlicht, maar ze branden afzonderlijk door omdat er twee gloeidraden in zitten. Als er een probleem is met de verlichting van een auto, controleer dan eerst of de lamp in goede staat is. Een makkelijke manier om dit te doen is door de lamp in de werkende kant te plaatsen. Nadat je hebt gecontroleerd of de lamp in goede staat is en er stroom op de connector staat, kun je de zekeringen en dergelijke controleren. Maar let op, er zijn geen zekeringen voor slechts één lamp, dus een zekering voor slechts één dimlicht aan één kant. Over het algemeen regelen zekeringen één dim- en één grootlicht, of het grootlicht aan beide kanten, maar niet slechts één. In het ergste geval kan het probleem bij de afstandsbediening liggen, maar zelfs dan is de oplossing simpel: probeer de lamp te vervangen en controleer of er stroom op staat. Laat het ons weten als het probleem hiermee niet is opgelost, dan helpen we je verder. Maar ik denk dat het zoiets is: zo simpel als een doorgebrande gloeilamp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #9664 door handmatig-mechanisch
Bedankt Kikemec, ik heb de lamp vervangen en inderdaad, ik had er ook een met een gebroken gloeidraad in gezet... Ik heb hem vervangen door een goede en voilà, hij werkt perfect. De bovenste gloeidraad is voor het dimlicht, de onderste voor het grootlicht.
zekering

voor dient. De foto die ik eerder heb geplaatst, is van mijn Hyundai. Er is geen haast, want ik heb vanochtend alle zekeringen gecontroleerd en die zijn allemaal in orde, maar ik wilde het voor de zekerheid even navragen voor het geval er morgen iets misgaat.

Bedankt!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #9665 door handmatig-mechanisch
Ik hoop dat dit helpt.

Edit: Sorry, ik probeer een bestand bij te voegen, maar ik weet niet hoe.

Met vriendelijke groeten