Zoek MDM

Bulletin

VERTRAGINGSPROBLEEM PEUGEOT 306

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9302 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PEUGEOT 306 STATIONAIR PROBLEEM
Als je IAC al hebt uitgesloten, controleer dan of alle cilinders vonken en een goede brandstofinjectie hebben, en kijk of het stationair draaien verbetert. Het laatste wat je moet doen, en wat niet echt aan te raden is, is de stationairschroef iets verder opendraaien. Het is niet echt aan te raden, maar het kan wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9304 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PEUGEOT 306 STATIONAIR PROBLEEM
Ik heb al ontdekt wat er aan de hand was. Mijn auto was uitgerust met LPG en de ventilatieopeningen op het inlaatspruitstuk zaten los, waardoor er lucht in kwam en het mengsel werd uitgeput.
Heel erg bedankt voor alles.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31831 door handmatig-mechanisch
Ik heb eindelijk het probleem met het stationair toerental van mijn Peugeot gevonden, het was het makkelijkste wat je kon overkomen. Door de IAC te resetten werkt alles weer normaal... maar daarvoor moeten we de accu loskoppelen en hem een paar minuten losgekoppeld laten... maar koppel de accu los bij de - pool, ik deed dat altijd bij de + pool en daarom werkte het stationair toerental niet goed, dat wil zeggen, je kunt het niet resetten bij de + pool. Gelukkig heb ik de fout gevonden... Ik heb 20 auto's gehad en geen van hen gaf me zoveel problemen als deze.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31890 door handmatig-mechanisch
CONTROLEER HET GASKLEPHUIS (DE KLEM). ALS DIT VUIL IS, KAN DIT OOK PROBLEMEN MET DE STATIONAIR LOOP VEROORZAKEN.