Zoek MDM

Bulletin

VERTRAGINGSPROBLEEM PEUGEOT 306

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9280 door handmatig-mechanisch
PEUGEOT 306 IDLING PROBLEM Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal:
ik heb een Peugeot 306 uit 1999. Hij heeft problemen met het stationair toerental. Als hij stopt, werkt hij prima, maar als hij niet stopt, slaat hij af en blijft hangen. Ik heb hem naar Peugeot gebracht en ze zeiden dat alles in orde was, maar het is nog steeds hetzelfde. Ik hoop dat iemand die hetzelfde probleem heeft gehad me kan helpen.
Met vriendelijke groet en bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9281 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PEUGEOT 306 STATIONAIR PROBLEEM
Hallo vriend, controleer of de temperatuursonde en de snelheidssensor goed werken. Controleer ook alle vacuümslangen. Succes en groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9290 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PEUGEOT 306 STATIONAIR PROBLEEM
Hoe komt het vast te zitten? De IAC regelt het stationair draaien met behulp van signalen van de toerental- en temperatuursensoren. Controleer deze klep. Scanners detecteren dit over het algemeen niet, omdat de IAC-klep een actuator is en geen sensor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9295 door handmatig-mechanisch
Bedoel je de stationairregelaar? Werkt deze regelaar? Als ik de verbinding verwijder
, begint het stationair toerental te haperen. En is de toerentalsensor die op de kogelgewrichten van de motor?
Die heeft volgens mij ook een sensor op het inlaatspruitstuk. Ik weet niet zeker of die werkt.
Groeten en bedankt voor de informatie. Het probleem is dat ik het boek voor dit model niet heb kunnen kopen, omdat ze het niet meer maken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9298 door handmatig-mechanisch
Halaurin, probeer deze pagina eens: Librotaller.net, ik denk dat je het daar kunt vinden. Je moet je wel registreren, maar dat is eenvoudig en gratis. Groeten.