Zoek MDM

Bulletin

probleem met ruitenwissers.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 10 maanden geleden #915 door handmatig-mechanisch
Probleem met de ruitenwissers. Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Tercel uit 1992. Als de ruitenwissers aanstaan, keren ze niet terug naar hun oorspronkelijke stand als ik ze uitzet. In plaats daarvan blijven ze staan ​​waar ik ze heb uitgezet. Ik wil graag weten welk apparaat de terugkeer van de wisserbladen naar de beginstand regelt en waar dat apparaat zich bevindt. Ik waardeer je hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 9 maanden geleden #949 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: probleem met ruitenwissers.
Normaal gesproken worden ruitenwissermotoren gevoed door twee bronnen: één wanneer de schakelaar wordt geactiveerd en een andere met een lage stroomsterkte vanuit de sleutel, zodat deze terugkeert naar de stroombron wanneer u de motor uitzet. Controleer of beide bronnen van stroom worden voorzien. Als dit in orde is, moet u de motor openen en de kabels controleren die deze functie uitvoeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25773 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: probleem met ruitenwissers.
Goedemiddag heren, ik heb een goede vraag. Ik hoop dat u me kunt helpen. Ik heb een probleem met mijn auto. De ruitenwissers werken niet meer. Als ik de versnellingspook gebruik, werken de ruitenwissers alleen op stand 2 en 3. Met andere woorden, de eerste stand werkt niet. Ik heb de waterpomp al vervangen. De motor is in uitstekende staat en de versnellingspook is net vervangen, maar hij werkt nog steeds niet. Kan iemand mij vertellen wat het mogelijke probleem is? Mijn auto is een Chevrolet Optra sedan uit 2009, Venezuela. Dank u wel.