Zoek MDM

Bulletin

FORD EXPLORER ONTSTEKINGSFOUT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8929 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:FOUT IN ONTSTEKING FORD EXPLORER
Hallo vriend, ik kreeg dit bericht: "DIT IS NUTTIG VOOR JE", maar ik weet niet waar het over gaat. Ik zie geen bijlagen of iets dergelijks. Laat het me weten, dan kan ik het controleren. Bedankt, Julio.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21909 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: FORD EXPLORER ONTSTEKINGSFOUT
Hallo, ik kom uit Entre Ríos. Ik heb een Ford Explorer uit 1995 met benzinemotor. Ik heb hetzelfde probleem als jij. Het probleem is niet constant. In het begin bleef het bij 3 of 4 cilinders, en ik rookte zwarte rook uit de uitlaat. We hebben hem naar de monteur gebracht, hij heeft hem gescand en er waren geen fouten te zien. Hij heeft de bobine, de kabels, de bougies en de filters vervangen. Hij heeft de lambdasonde afgesteld. Oké! Het werkte misschien een week. We zijn van monteur gewisseld. Hij stelde vast dat het een injectieklep was die niet terugkwam. De injectoren zijn schoongemaakt, enz. Hij heeft het een maand lang fantastisch gedaan, maar nu begint het weer.
Mijn vraag is: heb je een oplossing voor het probleem gevonden?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21910 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: FORD EXPLORER ONTSTEKINGSFOUT
Hallo, ik kom uit Entre Ríos. Ik heb een Ford Explorer uit 1995 met benzinemotor. Ik heb hetzelfde probleem als jij. Het probleem is niet constant. In het begin bleef hij op 3 of 4 cilinders staan en kwam er veel zwarte rook uit de uitlaat. We hebben hem naar de monteur gebracht. De scan toonde geen problemen. Nou, ik heb de bobine, de kabels, de bougies en de filters vervangen. Ik heb de lambdasonde afgesteld. Oké! Het werkte misschien een week. We zijn van monteur veranderd. Hij stelde vast dat het een injectieklep was die niet terugkwam. Nou, de injectoren zijn schoongemaakt, enz. Het heeft een maand prima gewerkt, maar nu begint het weer hetzelfde.