Zoek MDM

Bulletin

Ik heb problemen met Peugeot 307 SW

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8427 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb problemen met mijn Peugeot 307 SW
Ik kan geen informatie vinden over code P1166, ik ben er zeker van dat het deze is, controleer het alstublieft. In ieder geval is de druk in een common rail vrij hoog. Ik hoop op een antwoord.

Groeten uit Tenerife.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18447 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb problemen met mijn Peugeot 307 SW
Goedemorgen, ik heb de demontagehandleiding voor de Peugeot 307. Als het nuttig is, laat het me weten, dan stuur ik het je per e-mail.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18450 door handmatig-mechanisch
Het probleem ligt mogelijk bij de druksensor, die onjuiste informatie doorgeeft. Wanneer de calculator een significante stijging detecteert, schakelt hij het systeem uit. Ik raad aan de sensor en de bedrading te controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18513 door handmatig-mechanisch
Hallo, u ziet dat P1166 niet in de handleiding staat, maar wel P1156, de positiesensor van de gasklep. Controleer of het deze code is. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29032 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een 307 SW en ik zou graag de handleidingen van de mechanica en de carrosserie willen hebben, omdat ik trillingen in de cabine heb en ik de oorzaak niet kan vinden. Met vriendelijke groet.