Zoek MDM

Bulletin

Fiat Palio Brandweerwagen bouwjaar 2005

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7400 door handmatig-mechanisch
Fiat Palio Brandweerwagen jaar 2005 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik wil graag weten of er een manier is om de foutcodes van een Fiat Palio Fire te achterhalen zonder een scanner te gebruiken, aangezien de mijne al gerepareerd is. Alvast bedankt en vriendelijke groeten aan iedereen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7405 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Fiat Palio Brandweerwagen bouwjaar 2005
Het zou belangrijk zijn als u ons zou kunnen vertellen wat er mis is met uw auto. De andere manier, het gebruik van de lichtcodes, wordt niet aanbevolen of gebruikt in uw auto. Als u een fout maakt, kan de computer beschadigd raken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7406 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Fiat Palio Brandweerwagen bouwjaar 2005
Ik vergat te zeggen dat je de betekenis van de codes moet achterhalen en ze moet kunnen ontcijferen, en dat is erg lastig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7407 door handmatig-mechanisch
Bedankt kikemec, ik ga kijken hoe ik het kan oplossen. De auto accelereert vanzelf en als je hem start, zakt hij weer weg, waarna de cyclus zich herhaalt. Een knuffel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7410 door handmatig-mechanisch
ALS DE AUTO UIT ZICHZELF VERSNELLING EN DIT IS STATIONAIR, MOET U CONTROLEREN OP ONGEWENSTE LUCHTINLATEN. DEZE ZITTEN NA DE STROOMMETER. DIT GEBEURT MEESTAL DOOR EEN STORING VAN DE IAC-KLEP. IN UW GEVAL IS DAT EEN MAGNETTI MARELLI. PROBEER DEZE LOS TE KOPPELEN TERWIJL DE MOTOR DRAAIT. ALS DE AUTO MEER VERSNELLING, IS HET IN ORDE. ZO NIET, DAN KUNT U ONDERHOUD UITVOEREN OF DEZE VERVANGEN.