Zoek MDM

Bulletin

feiten over ssangyon istana

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #7380 door handmatig-mechanisch
Feiten over de Ssangyon Istana Geplaatst door manual-mecanica
Ik wil graag weten waar de pijp die van de uitlaat naar de inlaat van de motor van de Toyota loopt voor dient, want ik heb ontdekt dat de vorige eigenaar hem heeft verwijderd. Er zit een klep in die door vacuüm wordt aangestuurd en uitlaatgassen naar de inlaat laat stromen. Een monteur vertelde me dat dit systeem bij deze Toyota (Uruguay) verwijderd moet worden, maar een andere monteur zei dat ik dat niet moest doen. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Kunt u mij vertellen waar ik de handleiding voor de monteur kan vinden?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24520 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ssangyon Istana data
kijk of het een pijp is die van het inlaatspruitstuk naar het uitlaatspruitstuk gaat met een vacuümklep die met een kleine slang is verbonden met de vacuümslang van de Cervo, maak je geen zorgen, velen hebben die, maar ze werken niet in mijn geval in een 2.8 Ducato en in een VW Polo diesel, die vacuümklep brak en ik heb hem losgekoppeld van de servoslang zodat de Cervo geen vacuüm verliest, het werkt zonder drama, ook zoals ik al zei, ik heb hem uit elkaar gehaald en in de verbinding van de pijp precies waar hij aansluit op het inlaatspruitstuk hadden ze (de Ducato en de Polo) een originele pakking van het plaattype die hem blokkeerde, dat wil zeggen, zelfs als die klep open was, was hij nutteloos vanwege die pakking die de doorgang blokkeerde, groeten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.