Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 306 '99 Verwarming werkt niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7161 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 306 '99 Verwarming werkt niet
Hallo, ik heb de zekeringen gecontroleerd en volgens de handleiding is die van de verwarming hetzelfde als die van het achteruitrijlicht, en hij werkt. Ze lijken allemaal te werken.

Ik heb gecontroleerd en de knop van de airco/airco werkt ook niet.

De temperatuurregelaar werkt wel, want die laat warme of koude lucht binnen, maar alleen op middelhoge snelheid, net als de knop voor de luchtstroom (achter, voor, voetenruimte, enz.).

De knop voor de luchttoevoer werkt niet, net als de knop van de airco/airco.

Waar kan ik nu terecht?

Met vriendelijke groet en bedankt allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden - 16 jaar en 7 maanden geleden #7167 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 306 '99 Verwarming werkt niet
Kijk hier, u kunt het werkplaatshandboek voor de betreffende Peugeot downloaden. Ik zeg dit zodat u het kunt downloaden en u zult op de laatste pagina's van dit handboek de locatie van de ventilatiemotor zien en, als u een stroommeter hebt, controleer dan of deze positief en negatief ontvangt. Zo ja, dan werkt uw kleine motor niet, want zoals u al zei, hebt u de zekeringen al gecontroleerd en die zijn in orde.

Doe nog een test, start de auto, zet de ventilatie op de laagste stand, dat wil zeggen, stap één, druk op de aircoknop en controleer of het lampje dat aangeeft dat hij aan is, gaat branden. Als het lampje gaat branden, zet de bediening in stap 2 voor ventilatie. Als het aircolampje uitgaat, hebt u uw diagnose, het is de weerstand en deze bevindt zich bovenaan achter het dashboardkastje, daarom zei ik dat u het handboek moest downloaden, want ik zag er een foto die u de locatie laat zien.:woohoo:

Zoals u kunt zien, is de eerste stap het controleren van de ventilatiemotor, de tweede is voor de weerstand, controleer die en laat ons weten hoe het is gegaan.
Laatst bewerkt: 16 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7194 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Peugeot 306 '99 Verwarming werkt niet
Raak de twee slangen aan die naar de radiator van de kachel gaan om te zien of ze heet zijn, of de motortemperatuur stijgt of laag blijft, controleer de klep die water doorlaat naar de radiator van de kachel om te zien of deze werkt of niet en of het water erdoorheen stroomt. Doe dit en we wachten op een reactie om u te kunnen helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8787 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Peugeot 306 '99 Verwarming werkt niet
Ik heb hetzelfde probleem en wil graag weten hoe ik bij de klep kom die ervoor zorgt dat het water in de radiator stroomt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden - 13 jaar en 10 maanden geleden #29010 door handmatig-mechanisch
Sorry, ik had het over de ventilator van de verwarming/airco. Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en met deze crisis wilde ik vragen of jullie me kunnen helpen. Ik moet de kabels van de 99 306 sedan aansluiten en ik weet niet hoe of in welke volgorde ze zitten, omdat ze losgekoppeld waren en ik niet weet in welke volgorde ze in de ventilator moeten zitten. Als iemand me kan helpen, zou ik dat op prijs stellen. Bedankt voor je interesse. Mijn e-mailadres is

kikemec schreef: Ik denk hetzelfde. Controleer eerst de zekeringen en als we die hebben uitgesloten, kunnen we over iets anders praten. Het gebeurt bijvoorbeeld vaak dat de potentiometer op het stuur uitvalt en alleen nog maar werkt in de directe stand, dat wil zeggen in de vierde versnelling.

Laatst bewerkt: 13 jaar 10 maanden geleden door .