Hallo, ik heb een Chevrolet Corsa uit 2003 en soms start hij niet. Ik heb de startmotor gecontroleerd en de rubbers vervangen. Ik heb ook de solenoïde gecontroleerd. Die was in orde, ik heb hem weer in elkaar gezet en hij startte normaal, maar na een paar dagen ging hij weer kapot. Ik liet het zo en slaagde erin om hem aan te duwen en hij startte wel. Nou, toen heb ik de accu vervangen, de plaat gecontroleerd en het is nog steeds hetzelfde.
Ik heb er iets over gelezen op het forum, maar de oplossing zou de EPROM-kaart kunnen zijn. In mijn geval denk ik niet dat dat het is, want normaal gesproken werkt alles prima (de storing treedt op de volgende manier op: als je de sleutel omdraait terwijl hij zou moeten starten, gedraagt hij zich alsof de accu bijna leeg is en de motor slaat niet aan).
Maar laatst ging ik wat papierwerk doen bij de bank, parkeerde de auto en ging weg. Toen ik na 15 minuten terugkwam, lukte het niet. Na twee pogingen ben ik een stukje gaan rijden. Na ongeveer een half uur kwam ik terug en startte hij zonder problemen.
Het zou ideaal zijn als iemand die hetzelfde probleem heeft gehad, mij kon vertellen hoe ik het kan oplossen.
Bij voorbaat dank.