Zoek MDM

Bulletin

Megane II-geluid

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28600 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Onveroordeelde besturing
Hallo vriend, ik ben Carlos uit Mexico en ik heb een Megane RS uit 2008 en ik heb hetzelfde probleem: de besturing vergrendelt niet.
Ik laat je mijn e-mailadres achter, zodat we kunnen kijken of we elkaar kunnen helpen:

Kijk, dit is wat mij is overkomen: Hallo, goedemorgen allemaal, ik ben Carlos en ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Gisteren reed ik zoals gewoonlijk in mijn Mégane, ik probeerde van de derde naar de tweede versnelling te gaan en ineens viel de stroom uit, de auto sloeg af. Ik probeerde hem aan te zetten, maar dat lukte niet. Op het dashboard staat: stuur niet vergrendeld. En ja, ik heb al geprobeerd de accu los te koppelen en hij zou na 15 minuten weer aansluiten met de lichten aan, enz. Ik heb het ook geprobeerd met de tweede kaart, maar niets. Een vriend die een Mégane Sport heeft, zoals de
Mio vertelde me dat hem hetzelfde was overkomen. Hij hield de aan/uit-knop 5 seconden ingedrukt, drukte vervolgens twee keer op de stop- of aan/uit-knop en probeerde hem zoals gewoonlijk weer op te starten, maar niets...
Ik wil graag weten of iemand dit probleem kent.
Zodat u mij kunt adviseren, de waarheid is dat ik van mijn
De Mégane RS is uit 2008, maar ik word hier helemaal gek van. God zegene je.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30457 door handmatig-mechanisch
Nou, ik had een Megane II uit 2005 en er gebeurde iets soortgelijks, of ik weet niet of het hetzelfde is. De mijne gaf aan dat de stuurinrichting niet geblokkeerd was. Ik heb de accu vervangen, maar niets. Ik kon hem op geen enkele manier starten, dus hij belandde in de werkplaats van de dealer. Eerst zeiden ze dat het de ECU-computer was, toen de kaartlezer, maar uiteindelijk werd het opgelost door een multiplexer te vervangen die op een van de accukabels is aangesloten. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38180 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, ik ben Kenny uit Venezuela. Ik heb een soortgelijk probleem met mijn Megane II uit 2008. Kunt u mij precies vertellen wat er aan uw auto is veranderd om hem weer werkend te krijgen? Dat zou me enorm helpen.

Bedankt.

Maniax schreef: Nou, ik had een Megane II uit 2005 en er gebeurde iets soortgelijks bij mij, of ik weet niet of het hetzelfde is. De mijne gaf aan dat de stuurinrichting niet geblokkeerd was. Ik heb de accu vervangen, maar niets. Ik kon hem op geen enkele manier starten, dus hij is naar de garage van de dealer gegaan. Eerst zeiden ze dat het de ECU-computer was, toen dat het de kaartlezer was, maar uiteindelijk is het opgelost door een multiplexer te vervangen die is aangesloten op een van de accukabels. Met vriendelijke groet