Zoek MDM

Bulletin

Passat TDI 110 pk vermogensverlies

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5869 door handmatig-mechanisch
Vermogensverlies Passat TDI 110 pk Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen en alvast bedankt. Ik ben een beginner en heb hulp nodig met mijn auto. Ik merk een kortstondig vermogensverlies (bijvoorbeeld wanneer de airconditioning aanslaat). Kunt u me wat advies geven? Het gebeurt maar in tienden van een seconde.

Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5880 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vermogensverlies Passat TDI 110 pk
Deze stroomstoot treedt op wanneer de airconditioning wordt geactiveerd. Deze auto's zijn zeer goed uitgerust en het motorvermogen blijft natuurlijk behouden. Er zit meestal een sensor in die het motortoerental lichtjes opvoert wanneer de airconditioning wordt geactiveerd, als de motor stationair draait. Anders is dit heel normaal en niets ernstigs. In mijn Mondeo slaat de motor soms af als de airconditioning wordt geactiveerd terwijl je wegrijdt. De impact van de poelie die de compressor raakt, is vrij krachtig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5881 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vermogensverlies Passat TDI 110 pk