Zoek MDM

Bulletin

Graag dringend een Citroen Saxo 1.5 D.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden - 16 jaar en 7 maanden geleden #5781 door handmatig-mechanisch
Graag dringend Citroen Saxo 1.5 D distribueren. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, kan iemand me vertellen hoe ik de distributie van een 1.5D Saxo moet instellen? Ik weet niet of cilinder nummer 1 op het BDP moet staan of niet... Ik heb de handleiding niet en ik ben een beetje in de war. Bedankt, vrienden.
Laatst bewerkt: 16 jaar 7 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #5791 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Graag dringend Citroen Saxo 1.5 D distribueren
Als cilindernummer 1 op het BDP moet staan, maar sommige riemfabrikanten hebben de riem gemarkeerd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #5795 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Graag dringend Citroen Saxo 1.5 D distribueren
Als het op het BDP van cilinder 1 moet zijn, cilinder 1 is degene die aan de versnellingsbak is bevestigd, moet je eerst het vliegwiel blokkeren om de krukaspoelie te verwijderen, verwijder dan alle kunststoffen, zoek naar de riemreferenties en verwijder deze, om hem terug te plaatsen controleer je of de pomppoelie niet is verplaatst, want anders zal de auto van zijn plaats raken, plaats de riem erop, controleer de markeringen en span hem aan, en draai dan, heel belangrijk, de krukas twee slagen met de klok mee en controleer de markeringen opnieuw en hij is klaar

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden - 16 jaar en 7 maanden geleden #5811 door handmatig-mechanisch
Ik voeg een diagram toe van hoe de saxofoonopstelling werkt in dit bericht. Als het te klein lijkt, laat dan je e-mailadres achter of vul je profiel in, dan stuur ik je een grotere versie per e-mail. Oké?
Laatst bewerkt: 16 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #5834 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank allemaal.
Het is een zegen om jullie allemaal hier te hebben.
Ik heb de auto al aan de praat. Hij start moeilijk, maar ik denk dat het de gloeibougies zijn die kapot zijn.
Bedankt voor alles.