Hallo allemaal, ik heb een probleem met een Peugeot 306 HDi van 90 pk. Hij komt uit 2002 en heeft slechts 35.000 km op de teller. Ik gebruik hem niet veel en hij staat altijd in de garage. Ik laat hem warmdraaien voordat ik wegrijd en laat hem ook 3 of 4 minuten stationair draaien voordat ik hem stop. Het probleem is dat de auto tijdens het stationair draaien is afgeslagen. Ik wachtte zo lang om hem te stoppen, en plotseling stopte hij zonder op schakelaars, bedieningselementen, deuren, enz. te drukken. Omdat ik erg verrast was, probeerde ik hem opnieuw te starten en het was onmogelijk, na verschillende pogingen moest ik hem verlaten en na drie uur probeerde ik het opnieuw en hij startte, realiseerde ik me toen hij stopte dat toen ik de sleutel omdraaide, hij niet de typische geluiden maakte die hij maakt (twee of drie relais klinken, de dashboardlampjes gaan uit, er wordt iets gemaakt dat lijkt op een hydraulisch geluid, wat volgens mij een belasting van de brandstofpomp is) en toen ik hem echter na drie uur startte, maakte hij al dat repertoire aan geluiden en startte hij de eerste keer goed, toen stopte ik hem en startte hij hem verschillende keren opnieuw en er was geen probleem, deze storing is mij twee of drie keer overkomen, één daarvan terwijl hij reed, toen dat gebeurde, draaide ik de sleutel om, terwijl de auto door traagheid bewoog, en hij startte zonder problemen, weet iemand wat het zou kunnen zijn? Ik wil op dit moment niet naar de dealer gaan omdat ik ze uit ervaring niet vertrouw, groeten en bedankt aan iedereen.